רונאלדו התאמן בצד, ההחלטה לגביו: אחרי שיחה עם זידאן

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

דרמה לקראת הקאלסיקו? כוכב ריאל מדריד השלים יום שלישי ברציפות מחוץ לתרגולים הקבוצתיים של הבלאנקוס ונמצא בספק למפגש מול ברצלונה (שבת, 14:00). בספרד טוענים: זידאן מתלבט בין בייל לאיסקו

(גודל טקסט)
פחות מ-48 שעות לקלאסיקו הראשון של העונה בליגה, ובריאל מדריד מודאגים ממצבו של כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב שוב נעדר מהתרגול הקבוצתי של הבלאנקוס, לקראת המפגש מול ברצלונה (שבת, 14:00). מדובר ביום השלישי ברציפות בו רונאלדו לא לקח חלק באימון ריאל מדריד כאשר עדיין לא ברור זינדין זידאן יוכל להשתמש בו בקרב שעשוי להכריע את העונה בספרד. המוליכה תגיע לסנטיאגו ברנבאו עם פער של 11 נקודות מאלופת אירופה, לה משחק חסר בעקבות ההשתתפות בגביע העולם לקבוצות.


בתקשורת הספרדית טענו היום כי ההחלטה הסופית תתקבל בשיחה אישית בין זיזו לרונאלדו. המאמן נחוש שלא לוותר על הפורטוגלי, שהתאמן לבדו. בלי קשר למצבו הבריאותי של רונאלדו, זידאן ממשיך להתלבט לגבי ההרכב שיפתח מול ברצלונה. אפשרות ראשונה היא לשמור על המערך שפתח במרבית המשחקים העונה וכלל את איסקו כקשר התקפי מתחת לרונאלדו (במידה והוא יהיה כשיר) לצדו של קארים בנזמה.



אפשרות נוספת היא הכללתו של גארת' בייל על חשבונו של איסקו לטובת 4:3:3 קלאסי. הוולשי המושמץ חזר לכשירות בשבועות האחרונים וגם כבש בחצי גמר אליפות העולם לקבוצות, אך אין ספק כי תרומתו של איסקו בתקופה האחרונה גדולה הרבה יותר. מלבד ההתלבטות בחלק הקדמי, נדמה כי ההרכב של ריאל דיי סגור. קיילור נבאס יפתח בין הקורות. סרחיו ראמוס ישתף פעולה עם רפאל וראן, מרסלו ודניאל קרבחאל. קאסמירו יפתח לצדם של לוקה מודריץ' וטוני קרוס כאשר גם מקומו של בנזמה בטוח בחלק הקדמי. 

 

יחמיץ את ברצלונה? רונאלדו (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי