"אינייסטה הוא תעודת הביטוח שלי, הפער לא רלוונטי"

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | אתר רשמי

מאמן ברצלונה לקראת ריאל מדריד (שבת, 14:00): "רונאלדו לא יפספס את הקלאסיקו, חשוב שנתרכז בעצמנו". על ההאשמות מצד אתלטיקו מדריד בנוגע לגריזמן: "אנחנו מתנהלים לפי החוק". התלבטות בין סרג'י רוברטו לסמדו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

"המשחק שעלול להכריע את גורל הליגה", כך טענו הבוקר (שישי) בתקשורת הקטלונית לקראת הקלאסיקו מחר ב-14:00 כשברצלונה תתארח אצל ריאל מדריד. המוליכה תפגוש את האלופה כשהיא מחזיקה של 11 נקודות, בתקווה להגדיל אותו זמנית ל-14 כאשר לאלופה יש עדיין משחק חסר, זכר להשתתפות שלה בגביע העולם לקבוצות.


מהסגל של המוליכה ייעדרו עוסמאן דמבלה, פאקו אלקאסר וסמואל אומטיטי הפצועים. ארדה טוראן נשאר בברצלונה בשל סיבות מקצועיות. על פי התקשורת הספרדית עולה כי ההתלבטות לגבי ההרכב היא בשתי עמדות. תחילה בעמדת המגן הימני כאשר סרג'י רוברטו זוכה לעדיפות על פני נלסון סמדו. תומאס ורמאלן עשוי לפתוח על חשבונו של חאבייר מסצ'ראנו, ששב לסגל. 

 


במסיבת העיתונאים לקראת הקלאסיקו, סיפר ארנסטו ואלוורדה: "יש כל מיני רגעים בעונה, רגעים של הצלחה ורגעי משבר. בקבוצה שלנו מודעים לכל זה לקראת כל משחק, בעיקר שזה משחק חשוב כמו שמצפה לנו מחר. ריאל היא קבוצה חזקה, יריבה עוצמתית ואנחנו מכבדים אותה. נגיע לסנטיאגו ברנבאו כדי לנצח. אנחנו לא מתעסקים במה יקרה אחרי המשחק, אלא לשחק אותו".


הסגנון מול ריאל: "חשוב לנו לשחק את המשחק שלנו וליצור כמה שיותר הזדמנויות. הניצול של אותם הזדמנויות יהיה קריטי, אבל המטרה המרכזית היא לייצר מצבי הבקעה. המרחק מריאל לא רלוונטי, כי יש עוד המון משחקים לשחק".



לא מתרשם מהפער. ואלוורדה (אתר רשמי) 


המאזן המרשים של ברצלונה בברנבאו: "המספרים האלה כנראה אומרים משהו, אבל לקראת מחר הם לא ישנו הרבה. אנחנו לא יודעים מה יקרה בקלאסיקו, נתמקד במשחק ולא בסטטיסטיקות. חשוב לי מאוד שנתרכז בעצמנו, ובמה שאנחנו רוצים לעשות". 


ההאשמות של אתלטיקו מדריד בנוגע למגעים עם אנטואן גריזמן: "המועדון שלנו מנוהל לפי החוק, אין לי מה להוסיף על הנושא הזה".



תוכנית המשחק של ריאל: "הם ינסו לצמצם את השטחים שלנו ולנצל את היתרונות שלהם. הם מסוגלים להבקיע כי יש להם מהירות אדירה בחלק הקדמי. הם קבוצה נורא מאוזנת, עם יתרונות מרשימים". 


ההשפעה של אנדרס אינייסטה:
"הוא אחד השחקנים הכי מיוחדים בעולם. אנדרס הוא תעודת הביטוח שלי. יש לו השפעה בלתי נגמרת על הקבוצה שלנו, היריב מכבדים אותו ומפחדים ממנו במקביל". 



תעודת ביטוח. אינייסטה ומסי (אתר רשמי) 


הקלאסיקו האחרון בסופר קופה: "למדנו הרבה מאז. התקדמנו בתור קבוצה ושיפרנו מספר אספקטים במשחק שלנו. אנחנו רק קצת יותר טובים, יש לנו עוד הרבה מה לשפר. במשחק הקודם מולם הם היו טובים יותר ועשו לו צרות רבות".


על כריסטיאנו רונאלדו: "זה משחק חשוב מדי בשבילו כדי לוותר עליו, הוא תמיד היה שם בשביל ריאל ברגעים הקשים ולא יפספס את הקלאסיקו".


החשש ממעורבות של הנושא הפוליטי: "האווירה תהיה טובה מחר, אין לי ספק לגבי זה. שיחקנו מול אתלטיקו במדריד וגם שם התעסקנו אך ורק בכדורגל. כל אחד מהשחקנים זכאי לחשוב מה שהוא רוצה לגבי הנושאים האלה, אנחנו ברצלונה ואנחנו מודעים לכך שאנחנו מייצגים הרבה אנשים עם דעות שונות".


הרכב משוער: מארק אנדרה טר שטגן, סרג'י רוברטו (נלסון סמדו), ג'רארד פיקה, תומאס ורמאלן (חאבייר מסצ'ראנו), ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, איבן ראקיטיץ', פאוליניו, אנדרס אינייסטה, לאו מסי, לואיס סוארס. 
 

[CONVOCATORIA]
#ElClasico
#ForçaBarça

@movistarlikes#BarçaMovistarpic.twitter.com/eBs6vmWJqG

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) December 22, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי