זידאן: לא נכריע את ברצלונה ברבע שעה, צריך סבלנות

זידאן
זידאן | Getty

מאמן ריאל לקראת הקלאסיקו בשבת בברנבאו: "גם אם נפסיד לברצלונה, ניאבק על האליפות עד הסוף". על רונאלדו: "ראוי לכל הכבוד מהמועדון על מה שעשה ועושה עבורנו". על הקהל: "נזדקק לתמיכה שלהם בעיקר בסוף"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
 "אנחנו לא הולכים להכריע את ברצלונה ב-15 דקות,  כדי לנצח במשחק כזה מול היריב הכי חזק שלנו נצטרך סבלנות גם מצד הקהל שלנו", כך אמר זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד לקראת הקלאסיקו בשבת (14:00), "אנחנו חייבים לנצל את העובדה שהמשחק מתקיים בברנבאו ולקבל את התמיכה שלהם בעיקר לקראת סוף המשחק". זיזו התייחס לפער הנקודות הגדול בין שתי הקבוצות  (11): "בכל מקרה בכל תוצאה אנחנו נמשיך להיאבק עד הסוף על האליפות".

על הקצרים בין כריסטיאנו רונאלדו להנהלת הבלאנקוס: "אין מה להתייחס לכל הדיבורים על חוזה, בטח לא לפני משחק כזה. כריסטיאנו כשיר לברצלונה ואני בטוח שגם הוא מפוקס אך ורק במשחק. אחרי החגים אני בטוח ששני הצדדים יישבו וידברו ואני רק יכול להגיד שרונאלדו ראוי לכל הכבוד מהמועדון על מה שהוא עשה ועושה על המגרש. 

על המפגש בין החוד החלש של מדריד (שמונה שערים בלבד לרונאלדו, בנזמה ובייל) לשוער הטוב בליגה (טר שטגן):  "המשחק לא יוכרע על שחקן כזה או אחר. מדובר בקבוצה מול קבוצה והשחקנים שלי חיים על משחקים כאלה. לא צריך מוטביציה או להסתכל על מספרים כאלה או אחרים".



רונאלדו. זידאן בטוח שיימצא תרון (Getty)

על הלחץ לקראת הקלאסיקו: "אין שום לחץ מיוחד. אנחנו תמיד משחקים כדי לנצח וברור שעלינו לתת את המשחק הכי טוב שלנו במשחק מול היריב הכי חזק שלנו".

על חוסר שביעות הרצון של מתיאה קובאצ'יץ': "אני לא הולך להתייחס לשחקן כזה או אחר. יש לי סגל רחב וזה דבר טוב".


הרכב משוער: קיילור נבאס, דני קרבחאל, סרחיו ראמוס רפאל וראן, מרסלו, לוקה מודריץ', קאסמירו, טוני קרוס, גארת' בייל (איסקו), כארים בנזמה, כריסטיאנו רונאלדו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי