ויטולו ודייגו קוסטה הוצגו באתלטיקו: "הראשונים באצטדיון החדש"

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | AFP

שחקני הרכש של הקולצ'ונרוס הוצגו לקראת הצטרפותם הרשמית לקבוצה, שהחל ממחר יוסרו מעליה ההגבלות של אופ"א. החלוץ: "נמאס לי כבר להתאמן, רוצה לשחק"

(גודל טקסט)
יום חג באתלטיקו מדריד. דייגו קוסטה ו-ויטולו הוצגו שניהם בקולצ'ונרוס ומבחינת הקבוצה הם יוכלו להתחיל לשחק כבר מחר (שני) ב-1 בינואר כאשר האמברגו של פיפ"א על איסור העברות יוסר מעל הקבוצה.


אנריקה סרסו נשיא אתלטיקו מדריד הציג את השחקנים ואמר: "היום הדלתות של וונדה מטרופוליטנו פתוחים עבור קוסטה ו-ויטולו. אלה השחקנים החדשים הראשונים שאנחנו מציגים באיצטדיון ובטוחים שיהיו עוד רבים כאלה בשנים הבאות". קוסטה שהוצג אחרי שנרכש בקיץ מצ'לסי ב-65 מיליון יורו, לא שיחק עד כה דקה ואמר: "אני כבר מת לשחק במדים של אתלטיקו מדריד מחדש. נמאס לי להתאמן כל הזמן בלי לשחק. תודה על האמון שנתנו בי. אני רוצה כבר לעזור לקבוצה ככל האפשר".



חלוץ צ'לסי לשעבר הודה: "חיכיתי הרבה זמן לרגע הזה. עבדתי קשה ולכן אני בכושר טוב מאוד ומוכן לשחק. הגעתי לקבוצה לעזור לה להבקיע כמה שיותר שערים. כשחקן חובב שרוצה רק לשחק כדורגל ולא יותר אני חושב שהקבוצה נמצאת במצב טוב מאוד". קוסטה סיפר על החוויות שלו בצ'לסי: "למדתי אנגלית טוב. זה ברור. האוהדים, האנשים, כולם עזרו לי. צ'לסי מועדון גדול ואני חייב להם הרבה".


| BIENVENIDA
@diegocosta: "Agradezco de corazón el esfuerzo del club para que esté aquí. Estoy ansioso por jugar y ayudar al equipo".#AúpaAtletipic.twitter.com/78jnoZsapx

— Atlético de Madrid (@Atleti) 31 בדצמבר 2017


ויטולו חתם לחמש שנים באתלטיקו ששלמה עליו 37.5 מיליון יורו בקיץ לסביליה כשזה היה סעיף השחרור. הוא הושאל ללאס פלמאס קבוצת נעוריו, אבל לא הפגין כדורגל טוב בגלל מצבה של הקבוצה בתחתית. הוא גם סבל מפציעות, אבל אמר: "הכל מאחורי. עבדתי בחודש האחרון עם פזיותרפיסט ואני הרבה יותר רגוע. האם תהיה לי תחרות על ההרכב באתלטיקו? אני לא חושש ממנה וזה תמיד דבר טוב".


ויטולו הוסיף: "דיברתי עם דייגו סימאונה והוא אמר לי מה הוא רוצה ממני בדיוק. אני לא מודאג שלא נמשיך לשחק בליגת האלופות כי יש לנו עוד שלוש מסגרות בהם אנחנו מתחרים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי