מלחמה במנצ'סטר יונייטד: "אד וודוורד הוא האויב של מוריניו"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | מנצ'סטר יונייטד, רשמי

מאמן מנצ'סטר יונייטד בסכסוך עם היו"ר? הפורטוגלי גם ספג ביקורות קשות מפול סקולס: "היכולת חלשה זמן רב, הוא צריך לקחת אחריות. השחקנים נמסים על הדשא". לוקאקו ייעדר לפחות שני משחקים, צפו

(גודל טקסט)
"האם המזל של ז'וזה מוריניו נגמר?", הייתה הכותרת הבוקר (ראשון) של העיתון "סאנדיי מירור". מנצ'סטר יונייטד עוברת ימים קשים, משחק שלישי בליגה שהיא מסיימת בתיקו והיא הודחה מגביע הליגה.


זו הריצה הכי גרועה של יונייטד ב-2017 ולא פלא שהאוהדים שרקו בוז אחרי ה-0:0 העלוב מול סאות'המפטון באולד טראפורד שהוריד את הקבוצה למקום השלישי. הם בוודאי ירצו להשאיר את השנה הזאת מאחוריהם וישאפו לעונה טובה יותר ב-2018 שמתחילה מחר. התיקו קטע 20 משחקים רצופים בהם הקבוצה כבשה באולד טראפורד בכל המסגרות, מאז ה-0:0 נגד ווסט ברומיץ' ב-1 באפריל.



רומלו לוקאקו ייעדר בשני המשחקים הבאים בגלל הפציעה הקשה שעבר, וביונייטד מקווים שההערכה האופטימית של מוריניו תתגשם. כזכור במקרה של פול פוגבה הוא היה בטוח שהפציעה קלה והשחקן נעדר הרבה יותר זמן. זלאטן איברהימוביץ' צפוי להיות בחוץ לחודש בגלל פגיעה בברכו. "הוא פצוע באותה ברך בה נותח. יש לו בעיות רציניות. הוא יהיה בחוץ לפחות חודש אם לא יותר", אמר מוריניו על זלאטן.


SUNDAY TIMES SPORT: Knockout Blow #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/ExzlH63PEL

— Neil Henderson (@hendopolis) 30 בדצמבר 2017


מוריניו היה עסוק כל המשחק בלחישות נרגזות לשופט הרביעי רובי מדלי על כך שהיה מגיע ליונייטד פנדל עקב הנגיעה ביד ברחבה של מאיה יושידה. בסיום אמר: "זה היה אחר צהריים לא טוב לשופט קרייג פאוסון, אחד הטובים באירופה. החמצנו מצבים קלים, אבל בעיקר היה מגיע לנו פנדל שלא נפסק". באנגליה דווקא דיווחו על קרע ביחסים בין מוריניו לאד וודוורד, יו"ר הקבוצה. באחד האתרים אף הגדירו זאת במשפט הנדיר: "וודוורד הוא האויב של מוריניו וצריך להביט מעבר לכתפו, הוא עוד יתחרט שהביא את המיוחד".


פול סקולס כוכב יונייטד בעבר ופרשן כיום לא ריחם על מוריניו כשאמר בטלוויזיה: "שחקני יונייטד משחקים מתחת לרמתם הרגילה וגם המנג'ר מוריניו לא מציג את הרמה הנדרשת. היכולת החלשה של יונייטד נמשכת כבר זמן רב והמנג'ר צריך לקחת אחריות. הקבוצה נראית עייפה כאילו שיחקה העונה כבר 60 משחקים. כרגע אפילו אחד מארבע המקומות הראשונים לא מובטח להם. אני מרגיש שחסרה להם מנהיגות על כר הדשא ופול פוגבה צריך לכבוש וגם ליצור מצבים. הוותיקים לא עוזרים לצעירים. גם מוריניו לא עוזר להם כפי שצריך. הם כאילו נמסים על כר הדשא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי