ואלוורדה: קוטיניו שחקן טוב, אבל לא יודעים מה יקרה בעתיד

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | ברצלונה, רשמי

מאמן ברצלונה ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול סלטה ויגו בחמישי (חמישי ב-22:00, בספורט1) והתייחס גם לדמבלה: "יקבל את הדקות לאט לאט, וגם אותן יצטרך להרוויח". זידאן: "חלוץ? יש לנו עד סוף ינואר"

(גודל טקסט)
ברצלונה וריאל מדריד חוזרות מחר (חמישי) לשחק לראשונה אחרי הסופר קלאסיקו, כשיופיעו בשמינית גמר גביע המלך הספרדי. ברצלונה תתארח בסלטה ויגו למשחק הראשון (20:00, ספורט1), וריאל מדריד תתארח אצל נומנסיה מהליגה השנייה (22:00, ספורט1).


סלטה ויגו – ברצלונה (20:00, ספורט1)
משחק לא קל לברצלונה שסיימה בקאמפ נואו מול אותה קבוצה בתיקו 2:2 בליגה העונה. עוסמאן דמבלה יהיה כנראה בסגל ברצלונה ויקבל דקות משחק ראשונות אחרי ארבעה חודשי פציעה. ליאו מסי, לואיס סוארס וחאבייר מסצ'ראנו חזרו מאוחר יותר לאימונים וארנסטו ואלוורדה יצטרך להחליט אם לשלב אותם בהרכב הפותח. הקשר הדני של סלטה, דניאל מאס, לא ישחק בגלל פציעה. חואן קרלוס אונסואה, מאמן ויגו שהיה עוזרו של לואיס אנריקה, אמר: "לא יודע מה ואלוורדה יחליט, אבל אני מצפה שישחק בהרכב די חזק".



גם ואלוורדה ערך מסיבת עיתונאים, והתייחס ליריבה שחילצה ממנו נקודה בליגה: "הקונספט של התחרות שונה, יש משחק גומלין. שיחקנו נגדם ואנחנו יודעים מה הסגנון שלהם, הם היו מאוד אגרסיביים בבלאידוס. סלטה קבוצה גדולה, הם יבואו במטרה לעבור, זה בטוח. זאת אחת היריבות הכי גרועות שיכולנו לקבל, ולא רק בגלל מה שקרה לבארסה בבלאידוס בשנים האחרונות. זאת קבוצה שלוחצת טוב ונראה אם נוכל לשנות את ההיסטוריה. אם ננצח, זה יכול לפצות על הכל. נעשה כל מה שאנחנו יכולים עם כל הסגל במסגרת המגבלות עם שאר התחרויות".




ואלוורדה. יודע שקל זה לא יהיה (ברצלונה, רשמי)


עוסמאן דמבלה:
"בינואר אין לנו יותר מדי משחקים, לפחות עד שנדע אם עלינו שלב. ההחלמה של דמבלה חיובית מאוד עבורנו, הוא נפצע עוד בזמן שהסתגל לקבוצה. הוא שחקן חשוב מאוד ויש לנו אותו פה לינואר. אנחנו תמיד רוצים שהמשחקים האלה יהיו כמו מיני קדם עונה, אבל בתחרות כזאת זה לא אפשרי. זה מה שיש וצריך להתמודד עם זה. ניתן לו דקות לאט לאט וגם אותן הוא יצטרך להרוויח".

 

פיליפה קוטיניו: "הוא משחק בקבוצה אחרת. הוא שחקן טוב ואנחנו לא יודעים מה יקרה בעתיד. מה שמעסיק אותי כרגע זה השחקנים שיש לי עכשיו. אין לי מה מה להגיד עליו, אנחנו מכבדים את זה שהוא בקבוצה אחרת".

 

ליאו מסי ולואיס סוארס: "הם הגיעו אתמול כי הם היו בחופשה עם המשפחות שלהם. מנוחה? זאת אפשרות. הם נחתו אתמול מהטיסה. לא חושבים לסכן אף אחד עם אף פציעה".


אם יש אופוריה מהקלאסיקו:
"הניצחונות תמיד נותנים ביטחון, לא אכחיש. עכשיו אנחנו צריכים להתחיל מחדש, זה כבר בארכיון".

 

נומנסיה – ריאל מדריד (22:00, ספורט1)
כריסטיאנו רונאלדו קיבל חופשה ולא ישחק, במשחק שעל הנייר ריאל מדריד צריכה לנצח בקלות מול החמישית בליגה השנייה. בורחה מאיורל צפוי לקבל צ'אנס להוכיח שיש לו מקום לשחק יותר בהרכב כשיפתח כחלוץ, בגלל פציעת קארים בנזמה. גארת' בייל צפוי אף הוא לשחק אחרי שזינדין זידאן יחליף בהרכב עשרה שחקנים בשונה מהקלאסיקו.



זידאן. מאמין בשחקנים (ריאל מדריד, רשמי)


זינדין זידאן קיים מסיבת עיתונאים ואמר: "אני לא יודע מי יגיע, אבל אני בטח לא רוצה שמישהו יעזוב. זה כאב להפסיד לברצלונה, אבל בריאל מדריד אנחנו אף פעם לא מרימים ידיים ואני בוטח בקבוצה שיש לי".


פציעת בנזמה: "לא חושב שהוא נפצע בחופשה. הוא כנראה נפצע במשחק וזה היה משהו קטן שלא החשבנו אותו".


העברות בינואר:
"דיברתי עם הנשיא על הכל. את הסגל שלי קבעתי בתחילת העונה ואני בונה על השחקנים. לא אדבר על השוער קפה כי יש לי שוערים משלי. החתמת חלוץ? יש זמן עד ה-31 בינואר".


שנתיים בקבוצה כמאמן: "אנסה לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר. מה יהיה הלאה? חבל שאנחנו לא יודעים".


בנזמה וזידאן
בנזמה וזידאן. "כנראה נפצע במשחק" (AFP)


במשחקים נוספים
לגאנס – ויאריאל (20:00, ספורט3)
אספניול – לבאנטה (22:00, ספורט3)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי