דויד סילבה חשף: הבן שלי מתאו נאבק כל יום על חייו

דויד סילבה
דויד סילבה | Gettyimages

קשר מנצ'סטר סיטי פרסם פוסט מרגש ברשתות החברתיות: "בני נולד מוקדם, כולם במועדון מבינים את מצבי". גווארדיולה: "המשפחה קודמת לכל". צפו בתקציר הניצחון 1:3 על ווטפורד

(גודל טקסט)

קשר מנצ'סטר סיטי דויד סילבה כתב היום (רביעי) פוסט מרגש ברשתות החברתיות ובו גילה את הסיבה בגינה נעדר מהמשחקים האחרונים. "הבן שלי מתאו נולד זמן רב לפני המועד הרגיל והוא נאבק כל יום על חייו. אני רוצה להודות לכולם על האיחולים שקיבלתי בשבועות האחרונים ובעיקר איחולי תמיכה של השחקנים בקבוצה והמנג'ר פפ. כולם במועדון מבינים את מצבי".


גווארדיולה אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "סילבה רשאי לעזוב ולחזור בכל פעם שירצה. הוא מאוד אוהב את המועדון ורוצה לעזור לנו, אבל המשפחה קודמת לכל והיא הדבר החשוב ביותר בעולם, כך שלא משנה כמה נקודות נאבד, לא אכריח אותו להישאר".





הקבוצה חזרה לנצח אתמול כשגברה על ווטפורד 1:3, רשמה משחק 22 ללא הפסד אחרי ה-0:0 נגד קריסטל פאלאס ושבה להוביל את הטבלה בהפרש 15 נקודות ממנצ'סטר יונייטד. לפפ גווארדיולה היו בשורות טובות בסיום בנוגע לגבריאל ז'סוס, כשאמר שיחזור לשחק אחרי חודש או חודש וחצי. תחילה דווח שהחלוץ הברזילאי יהיה בחוץ לפחות חודשיים, אך כעת יש סיכוי שהוא יהיה כשיר למשחק הראשון בליגת האלופות נגד באזל ב-13 בפברואר.




ראחים סטרלינג חגג את השער הראשון מול הצרעות והקדיש אותו לז'סוס, כאשר הראה סימן כאילו הוא התקשר אליו אחרי השער. האנגלי כבש לאחר 38 שניות בלבד, וזהו השער הכי מהיר העונה בליגה. קייל ווקר נראה צולע בסיום, וגווארדיולה התלונן שלוח המשחקים המטורף הורג את שחקני הליגה וקרא לשינוי לוח המשחקים: "מה שקורה כאן עם הטיפול בשחקנים זה לא נורמלי. כמה פציעות עוד יהיו כמו בשבוע שעבר, אנחנו הורגים את השחקנים. אנחנו יודעים שכאן בבריטניה השואו חייב להימשך, אבל זה לא נורמלי. ההתאחדות לא חושבת על השחקנים, אבל היא חייבת. הם משחקים 11 חודשים רצופים. אנחנו חייבים להגן עליהם ולחשוב עליהם כעל אומנים, אבל אני יודע שזה לא הולך לקרות". 


Wednesday's SUN Sport: "Raheem's Speed Dial" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/heAjYdL2Xc

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) January 2, 2018

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי