קוסטה כבש והורחק ב-0:2 של אתלטיקו על חטאפה, 3:5 מטורף לבטיס בסביליה

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | AFP

החלוץ שרשם הופעת בכורה מחודשת בליגה הספרדית כבש את השער השני לקולצ'ונרוס, אך חגג עם האוהדים וספג צהוב שני. קוראה כבש את הראשון. הדרבי האנדלוסי סיפק משחק לפנתאון, ולנסיה חזרה לנצח אחרי שני הפסדים

(גודל טקסט)
המחזור ה-18 בליגה הספרדית נפתח היום (שבת) כשאתלטיקו מדריד גברה 0:2 על חטאפה וצמצמה, לפחות זמנית, את הפער בטבלה לשש נקודות. ולנסיה נחלצה מפיגור וניצחה 1:2 את ג'ירונה. בהמשך: סביליה מול בטיס בדרבי לוהט.




סביליה – ריאל בטיס 5:3
הדרבי של אנדלוסיה סיפק דרמה ענקית באצטדיון רמון סאנצ'ס פיחואן. האורחים בירוק-לבן השיגה ניצחון חשוב מאוד מאבקי התחתית, וטיפסה זמנית מהמקום ה-14 עד למקום השביעי והיא עם 24 נקודות. מנגד, המארחים פספסו הזדמנות לעקוף את ריאל מדריד ולעלות למקום הרביעי, ספגו את הפסדם הביתי הראשון מזה שנה ונשארו לבינתיים במקום החמישי עם 29 נקודות.


המשחק החל בסערה כשחואקין סידר לפביאן רואיס את ה-0:1 כבר בדקה הראשונה. סביליה לא חיכתה יותר מדי זמן, ובדקה ה-13 סרחיו אסקודרו בישל לוויסאם בן ידר את ה-1:1. הקצב המסחרר המשיך וחואקין סיפק בישול נוסף בדקה ה-21, הפעם לזוהיר פדאל את ה-1:2 לבטיס. הקצב קצת נרגע, אך בדקה ה-40 שוב הרמון סאנצ'ס פיחואן התפוצץ כשפרנקו ואסקז האיטלקי הוריד כדור בראשו אל סיימון קייאר והדני המשיך בנגיחה לרשת. 2:2 מטורף במחצית. קצב הבקעת השערים המטורף המשיך בדקה ה-63, כשריאד בודבוז בישל ללריזה דורמיסי הדני את ה-2:3 לירוקים-לבנים. חלפו רק שתי דקות ובטיס עלתה ל-2:4 גדול, כשכריסטיאן טייו המחליף מצא את סרחיו לאון לבדו ברחבה והספרדי כבש ללא בעיה. חשבתם שנגמר? ממש לא. בדקה ה-67 קלמון לנגלה קבע 3:4, בתוספת הזמן טייו בעצמו התכבד בכיבוש השער החמישי.


שחקני בטיס מתעופפים לניצחון ענק (AFP)
שחקני בטיס מתעופפים לניצחון ענק  (AFP)


אתלטיקו מדריד – חטאפה 0:2
הקולצ'ונרוס שהפסידו לפני הפגרה 10:0 לאפניול, חזרו למסלול הניצחונות על חשבון היריבה העירונית הקטנה. אנטואן גריזמן בישל בדקה -18 את ה-0:1 לאנחל קוראה, ובדקה ה-68 התרחש הרגע המרכזי במשחק כשסימה ורסאליקו מסר כדור רוחב לדייגו קוסטה, שכבש שהכפיל את היתרון עם שער הליגה הראשון שלו בבכורה המחודשת.


החלוץ, שכבר ספג צהוב מוקדם יותר, רץ לחגוג עם האוהדים בוונדה מטרופוליטנו וראה את הצהוב השני, ששלח אותו למקלחת מוקדמת. שחקניו של דייגו סימאונה, שהבטיחו שבוע נוסף במקום השני, יחסרו בשבוע הבא את קוסטה וגם את גאבי שספג היום צהוב חמישי. חטאפה, שחזרה להפסיד, עלולה לאבד גם את המקום השמיני.


| FOTOGALERÍA
¡Las mejores imágenes de la matinal en el Wanda @Metropolitano!
https://t.co/5zrfNeovpf#AúpaAtleti#AtletiGetafepic.twitter.com/BeTkptvdSw

— Atlético de Madrid (@Atleti) January 6, 2018


ולנסיה – ג'ירונה 1:2
העטלפים חזרו לעצמם אחרי שני הפסדים ופתחו ברגל ימין את החלק השני של העונה. קל זה ממש לא היה. אקס העטלפים, פורטו, העלה את האורחים ליתרון מדהים כבר בדקה התשיעית, אבל שער עצמי של רמאליו (27) ופנדל של דני פארחו (48) הרגיעו את מרסלינו עם שלוש נקודות חשובות.


2-1 | 80' | Cambio en el @valenciacf, el último

Maksimovic @andrinhopereira#ValenciaGironapic.twitter.com/H9pVsslZYN

— Valencia CF (@valenciacf) January 6, 2018


תוצאות נוספות
לאס פלמאס – אייבר 2:1
לאייבר: אוריאנה (72), אנריק (76). ללאס פלמאס: ג'ונתן ויירה (32, פנדל).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי