שנה חדשה, תוצאות ישנות: 0:3 מרשים לברצלונה על לבאנטה

עוסמאן דמבלה, לואיס סוארס, סרג'י רוברטו
עוסמאן דמבלה, לואיס סוארס, סרג'י רוברטו | AFP

עדיין ללא קוטיניו, המוליכה החזירה את הפער מאתלטיקו לתשע נק'. מסי כבש את שערו ה-365 בספרד בהופעה ה-400 בלה ליגה, סוארס הכפיל ועקף את אטו בדרך למקום השביעי בדירוג הכובשים של ברצלונה ופאוליניו קינח

(גודל טקסט)

המחזור ה-18 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם הניצחון הראשון של ברצלונה ב-2018. המוליכה הגדילה את הפער בפסגה בזכות 0:3 על לבאנטה, עדיין ללא פליפה קוטיניו. לגאנס המשיכה את המגמה החיובית שלה, עם 0:1 על ריאל סוסיאדד. ויאריאל מעדה מול דפורטיבו לה קורוניה, אתלטיקו בילבאו גברה על דפורטיבו אלאבס. 


לגאנס – ריאל סוסיאדד 0:1

התקופה הסבירה של לגאנס נמשכת עם ניצחון שני בארבעת המחזורים האחרונים והפסד אחד בלבד בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. דווקא סוסיאדד הייתה טובה יותר, אבל נענשה על סדרת החמצות מרגליו של גבריאל (75, שני שערים ובישול אחד משני משחקי הליגה האחרונים). הפסד שלישי בחמשת המחזורים האחרונים לקבוצה הבאסקית שמתדרדרת לאחר פתיחת עונה טובה. 



ברצלונה – לבאנטה 0:3

אחרי הטירוף סביב צירופו של פליפה קוטיניו, המוליכה רשמה ניצחון ראשון ב-2018 ועשתה זאת בסטייל בדרך לפער של תשע נקודות מאתלטיקו מדריד. עוסמאן דמבלה פתח לראשונה מאז הפציעה, היה יעיל ושיחק 67 דקות. לעומתו חאבייר מסצ'ראנו השלים 90 דקות, במה שעשוי להפוך למשחקו האחרון לפני המעבר לסין. ליאו מסי חגג את ההופעה ה-400 שלו בליגה הספרדית עם שער 365 בלה ליגה, אחרי שיתוף פעולה מבריק עם ג'ורדי אלבה. לואיס סוארס המשיך במגמת השיפור, עם וולה מרשים בזכות בישול חכם של סרג'י רוברטו. האורגוואי עקף את סמואל אטו והוא במקום השביעי בדירוג הכובשים של ברצלונה עם 132 שערים. עמוק בתוספת הזמן, פאוליניו ניצל בישול מבריק של מסי כדי להשלים את החגיגה. הצפרדעים עם משחק שישי ברציפות ללא ניצחון בליגה והיא מסובכת בתחתית. בחמישי הקטלונים ינסו לדלג מעל סלטה ויגו בגביע המלך הספרדי, לבאנטה תנסה לעקוף את אספניול. 



שער ראשון ב-2018. מסי ׁ(AFP) 


דקה 12, ברצלונה עלתה ל-0:1:
איזה מהלך מבריק של מסי ואלבה. הפרעוש הקפיץ למגן, שהשיב לו בנגיחה חכמה והפרעוש ירה וולה מדויק לפינה. שער 16 למסי העונה, וה-365 שלו בליגה הספרדית. 


דקה 38, ברצלונה עלתה ל-0:2: הפעם סרג'י רוברטו וסוארס שעתקו את המהלך מהשער הראשון. המגן יצא קדימה והעביר לחלוץ, שירה עם וולה משלו לחיבורים. זה השער ה-132 של האורגוואי במדי ברצלונה, הוא במקום השביעי ועקף את סמואל אטו. 


דקה 93, ברצלונה עלתה ל-0:3:
כושר ההבקעה המשוגע של פאוליניו נמשך. הקשר מצא את מסי, שעבר שני שחקנים והעביר רוחב לעבר הברזילאי, שדחק ממטר מקרוב. 


חזר להרכב. דמבלה (AFP) 


ויאריאל – דפורטיבו לה קורוניה 1:1  

ללא סדריק בקאמבו, שעזב לסין, הצוללת הצהובה נעצרה באל מדריגל. אנס אונאל הרשית ראשון אחרי 30 דקות והיה בטוח כי המארחת בדרך לניצחון שלישי ברציפות, אך פלורין אנדונה (84) איזן וסידר לאורחת נקודה חשובה, שהקפיצה אותה מעל הקו האדום. 


אתלטיק בילבאו – דפורטיבו אלאבס 0:2 

הבאסקים עם ניצחון שני ברציפות והם ממשיכים במגמה החיובית, בדרך אל מרכז הטבלה. בילבאו לא הפסידה בששת המחזורים האחרונים והיא קטעה החלומות של האורחת, שהגיעה אחרי שש נקודות משש אפשריות בליגה. חאבייר אצ'ייטה הרשית ראשון כבר אחרי שמונה דקות, אריץ אדוריס הכפיל בדקה ה-64 והצמיד את בילבאו לריאל בטיס. אלאבס מתחת לקו האדום, בעקבות הנקודה של לה קורוניה אצל ויאריאל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי