ריאל מדריד מול לגאנס, ברצלונה תפגוש את אספניול

כריסטיאנו רונאלדו וגביע העולם לקבוצות
כריסטיאנו רונאלדו וגביע העולם לקבוצות | AFP

הגרלת רבע גמר גביע המלך הספרדי סידרה לאלופת אירופה מפגש עם אחת הקבוצות המפתיעות העונה בלה ליגה. המוליכה תנסה לעבור את היריבה העירונית בדרך לחצי הגמר. סביליה מול אתלטיקו מדריד, אלאבס מול ולנסיה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי הקונצרט של ברצלונה על חשבון סלטה ויגו וההעפלה הדחוקה של ריאל מדריד מול נומנסיה, היום (שישי) התקיימה הגרלת רבע גמר גביע המלך הספרדי כאשר כל המשחקים יועברו בשידור ישיר בספורט1. אלופת אירופה תפגוש את אחת הקבצות המפתיעות ביותר העונה בספרד, לגאנס. הקבוצה הצנועה כבר הספיקה להדיח בשלב הקודם את ויאריאל וזכתה למחמאות מצד אמיליו בוטרגניו: "קבוצה נהדרת ויריבה קשה". המוליכה, שנמצאת בכושר נהדר, תפגוש את אספניול לדרבי רותח.  


המוליכה, שנמצאת בכושר נהדר, תפגוש את אספניול לדרבי רותח. הקבוצה של קיקה סאנצ'ס פלורס, שדחה הצעה לאמן את סטוק סיטי על פי הדיווחים בממלכה, נמצאת הרחק מהצמרת והיא חווה עונה קשה, לצערה היא נחשבת לאחת היריבות המועדפות על ליאו מסי, שנמצא בכושר הבקעה מסחרר לאחרונה.


חוגג. מסי (AFP) 


במוקד יעמוד הקרב הצמוד בין אתלטיקו מדריד לסביליה. האנדלוסים חווים עונה קשה כשהמפגש מול הקבוצה של דייגו סימאונה עשוי להפוך למבחן משמעותי עבור וינצ'נזו מונטלה. ולנסיה זכתה בהגרלה נוחה כשהיא תפגוש את דפורטיבו אלאבס, שנאבקת בתחתית. המשחק הראשון יתקיים בשבוע הבא, כשהגומלין יתקיים כשבוע לאחר מכן. 

ההגרלה המלאה:
ריאל מדריד – לגאנס 
ברצלונה – אספניול 
אתלטיקו מדריד – סביליה
ולנסיה – דפורטיבו אלאבס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי