"רקורד": ריאל מדריד החליטה 'להעמיד את רונאלדו למכירה'

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

העיתון הפורטוגלי הבכיר טוען שפלורנטינו פרס דורש 100 מ' יורו על הכוכב. יונייטד, פ.ס.ז' או קבוצה מסין המועמדות הבכירות. קלדרון התראיין בצרפת: "ריאל יודעת שאפשר לרכוש את ניימאר, אם הוא ירצה זה יקרה"

(גודל טקסט)
אחרי הדיווחים השונים בימים האחרונים, "רקורד" הפורטוגלי טוען הבוקר (רביעי) שנשיא ריאל מדריד 'העמיד את כריסטיאנו רונאלדו למכירה' והסכום אותו הוא דורש עומד על 100 מיליון יורו. ב"אס" מציינים כי פרס לא מחכה להצעה של מנצ'סטר יונייטד והורה לסוכנו ז'ורז'ה מנדש לחפש הצעות. אתמול פורסם שהכוכב הפורטוגלי דורש שכר שנתי של 50 מיליון יורו.


זו פעם ראשונה שריאל מדריד מוכנה לשמוע על הצעות למכירת רונאלדו מאז הגיע לקבוצה ב-2009, ואין כל כוונה במועדון לשדרג את שכרו. הכל כמובן יכול להשתנות אם רונאלדו יחזור לכושר המצוין שלו מהעונות הקודמות. בפורטוגל מעריכים שהיעדים האפשריים הם מנצ'סטר יונייטד, פאריס סן ז'רמן או הליגה הסינית.


בתוך כך התראיין נשיא המועדון לשעבר רמון קלדרון לעיתון הצרפתי "לה פריזיאן וטען בתוקף: "ריאל מגששת לגבי ניימאר בגלל שהיא יודעת שאפשר לרכוש אותו. זה נכון שריאל מדריד מדברת כיום על ניימאר בגלל שזו אסטרטגיה ידועה של המועדון למכור חלומות לאוהדים לגבי השנה הבאה כדי להסיט את ההתמרמרות שלהם לגבי המצב עכשיו. זה גם בלון ניסוי. הם רוצים לראות מה תהיה תגובת האוהדים להבאת ניימאר שהיה כוכב ברצלונה".


Buenos días, aquí tenéis la #PortadaAS del 17 de enero de 2018 pic.twitter.com/NljBwIWSLV

— AS (@diarioas) January 17, 2018
   

קלדרון הדגיש: "אם ריאל מדריד נתנה למידע לדלוף זה רק בגלל שהיא יודעת שאפשר לבצע את ההעברה. למרות שפ.ס.ז' מכחישה, במדריד כנראה יודעים שיש לו סעיף שחרור סודי בחוזה ואפשר להפעיל אותו, אחרת מה הטעם בכל הדיבורים". קלדרון גם אמר שהוא בטוח שהעסקה יכולה להתבצע כבר בקיץ הקרוב. "אם השחקן ירצה הוא יעבור".


העיתון "מארקה" פרסם בלי קשר לרונאלדו, שפרס החליט על רעידת אדמה בקיץ בריאל מדריד. הוא רוצה למכור גם את קארים בנזמה ואת גארת' בייל המאכזבים, כך שהחוד שהוא חולם עליו יהיה מורכב מאדן הזאר, רוברט לבנדובסקי וניימאר. הברזילאי יהיה המטרה מספר אחת, אבל הזאר יהיה השחקן המועדף אחריו וייתכן שהוא יציע אפילו את רונאלדו לצ'לסי במסגרת העיסקה. חלוץ באיירן מינכן כבר הוזכר בעבר כמועמד לריאל מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי