רק 1:1 לאתלטיקו מול ג'ירונה, ולנסיה הופתעה בלאס פלמאס

אתלטיקו מדריד מול ג'ירונה
אתלטיקו מדריד מול ג'ירונה | AFP

הקולצ'נרוס המשיכו את היכולת הלא משכנעת מהגביע למרות שער של גריזמן בחצי הראשון, האנדלוסים שברו רצף של שישה משחקים ללא ניצחון. ויאריאל הורידה את ריאל מדריד למקום ה-5 והעטלפים הפסידו לאחרונה בטבלה

קבוצות: אספניול
(גודל טקסט)
המחזור ה-20 בליגה הספרדית יצא לדרך אמש (שישי) עם 2:2 בין חטאפה לאתלטיק בילבאו ונמשך היום עם 0:3 חלק וחשוב של סביליה אצל אספניול. אתלטיקו מדריד סיימה רק בתיקו עם ג'ירונה, לאס פלמאס הפתיעה וניצחה את ונסיה, ויאריאל גברה על לבאנטה.



לאס פלמאס – ולנסיה 1:2
התוצאה המפתיעה מהערב הגיעה מלאס פלמאס. המארחת השיגה את ניצחונה הראשון בחמשת המשחקים האחרונים, מתוכם הפסידה ארבעה וזמנית עלתה למקום ה-19 עם 14 נקודות. מנגד, העטלפים לא יודעים איך איבדו נקודות מול הקבוצה החלשה בליגה, במיוחד שהקבוצה של מרסלינו לא הפסידה בחמשת המשחקים האחרונים בכל המשחקים וניצחה את הארבעה האחרונים. בעקבות ההפסד ולנסיה נשארה במקום השלישי עם 40 נקודות.


המשחק החל ברגל ימין עבור ולנסיה, כשכבר בדקה החמישית איגנסיו ויסנט בישל לסנטי מינה את הראשון והעטלפים חשבו שהם בדרך הנכונה לשלוש נקודות. בדקה ה-20 ג'ונתן קאז'רי הארגנטינאי סידר לג'ונתן ויירה את השוויון. בדקה ה-53 קאז'רי הפך את התוצאה, לאחר שדייק מהנקודה הלבנה. בדקה ה-87 רובן וזו ספג את הצהוב השני והורחק, לאחר ששלח מרפק לראשו של קז'ארי.


2-1 | 86' | Expulsado @VezoRuben#LasPalmasValenciapic.twitter.com/Cn38VG27jV

— Valencia CF (@valenciacf) January 20, 2018


אתלטיקו מדריד – ג'ירונה 1:1
הקולצ'נרוס לא התאוששו מההפסד לסביליה בגביע, וחילצו רק נקודה מהקבוצה מאמצע הטבלה. החבורה של דייגו סימאונה נשארה במקום השני והיא עם 43 נקודות, מנגד האורחת עלתה זמנית למקום העשירי והיא עם 27 נקודות.


בדקה ה-34 דייגו קוסטה הוריד כדור בראשו אל אנטואן גריזמן והצרפתי כבש את שער היתרון מול שער חשוף. אתלטיקו ניסתה להכפיל את התוצאה בחצי השני, אך דווקא ג'ירונה היא זו שהצליחה להשיג את השוויון. דקה ה-73 אספינוסה שלח כדור בראשו אל מרכז הרחבה ופורטו התגנב בין כל שחקני ההגנה ובעט תוך כדי נפילה את הכדור לרשת.


⏱ 94' | 1-1 | Final del partido. Reparto de puntos en el Wanda @Metropolitano.#AtletiGirona#AúpaAtletipic.twitter.com/SmL0fPpRDV

— Atlético de Madrid (@Atleti) January 20, 2018


אספניול – סביליה 3:0

סביליה עצרה רצף של שישה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון (חמישה הפסדים ותיקו) והמשיכה את התנופה מהניצחון 1:2 אצל אתלטיקו מדריד ברבע גמר גביע המלך באמצע השבוע עם 0:3 יקר בחוץ על אספניול. פרנקו ואסקס (15), פאבלו סראביה (35) ולואיס מוריאל (90) כבשו לזכות האנדלוסים, שעקפו את ויאריאל החמישית והשתוו לריאל מדריד במקום הרביעי עם 32 נקודות, כאשר לבלאנקוס יש שני משחקים פחות.


שחקני סביליה. שברו את הבצורת (AFP)
שחקני סביליה. שברו את הבצורת (AFP)


ויאריאל – לבאנטה 1:2 
הצוללת הצהובה המשיכה את המומנטום החיובי מהניצחון בברנבאו במחזור האחרון והורידה זמנית את ריאל מדריד (שני משחקים חסרים) למקום החמישי בזכות שערים של מאנו טריגרוס (26 בפנדל) ואקס הבלאנקוס דניס צ'רישב (50). רוג'ר מרטי רק צימק בכדור עונשין מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן עבור האורחת שלא ניצחה בשמונת משחקי הליגה האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי