זינדין זידאן: אני לא חושב להתפטר, כולם אוהבים את ניימאר

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

מאמן ריאל התייחס להגעתו של הברזילאי לברנבאו וסייג: "לא מדבר על שחקנים שלא נמצאים בקבוצה שלי". על התחושות: "השחקנים במצב רוח טוב". ברצלונה מול בטיס (21:45), ואלוורדה: "חושב שקוטיניו יחזור בקרוב"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד תשחק נגד לה קורוניה מחר (ראשון, 17:15) בסנטיאגו ברנבאו, ומקווה לחזור לנצח גם בליגה אחרי שניצחה את לגאנס בגביע המלך 0:1. הבלאנקוס מרוחקים 19 נקודות מברצלונה, ויוכלו לצמצם זמנית את הפער ל-16. זינדין זידאן אישר ששלישיית החוד BBC יחזרו לסגל לקראת המשחק מול לה קורוניה, אחרי היעדרות של 273 יום שלא שיחקו ביחד, אם כי המאמן סירב לאשר אם יפתחו.


ישנה משמעות גדולה לחזרתם לסגל של כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל וקארים בנזמה, מפני שבעוד 25 ימים ריאל תתמודד מול פאריס סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות. השלושה לא שיחקו בגביע, ולא שיחקו ביחד העונה בגלל פציעות. המשחק האחרון ש-BBC שיחקו ביחד היה ב-3:2 לברצלונה באפריל האחרון. במרכז ההגנה ימשיך להיעדר סרחיו ראמוס, חסוס ואייחו נפצע נגד לגאנס, ולכן רפאל וראן ונאצ'ו ישחקו כבלמים. דני סבאיוס יהיה כשיר אחרי שנפצע בגביע. 



זינדין זידאן נשאל על הידיעות שניימאר יגיע בקיץ, ואמר: "אני לא מדבר על שחקנים שלא נמצאים בקבוצה שלי, אבל כל עולם הכדורגל אוהב את ניימאר". יש כאלה הרואים בדבריו אישור שהוא מוכן לקבל את ניימאר בקבוצה, אחרי שחזר על דבריו שלא יהיה רכש חדש לקבוצה בינואר. על המשחק נגד לה קורוניה אמר הצרפתי: "דפור קבוצה טובה והיא ראויה למקום טוב יותר מאשר בתחתית".


זיזו הכחיש שיש משבר בקבוצה והשחקנים נראים מדוכאים: "השחקנים עצובים? אני רואה בכל מקום בקבוצה שחקנים במצב רוח טוב". לשאלה האם שקל להתפטר ענה: "אף פעם אני לא חושב להיכנע, אני תמיד חושב חיובי. אנחנו קבוצה טובה שצריכה להמשיך לשחק כמו תמיד, והניצחונות שיבואו ישנו הכל".


ניימאר. יוצר עניין בבירת ספרד (AFP)
ניימאר. יוצר עניין בבירת ספרד (AFP)


בטיס – ברצלונה (21:45)
סמואל אומטיטי יהיה כשיר למשחק, כך צייצה ברצלונה לקראת משחק החוץ בו היא תנסה להתאושש מההפסד המפתיע לאספניול ביום רביעי בגביע המלך. המאמן ארנסטו ואלוורדה התייחס במסיבת העיתונאים למועד החזרה של פיליפה קוטיניו וגם להפסד האחרון.


על קוטיניו: "לא נשים תאריך על החזרה מהפציעה שלו מכיוון שזה יכול לגרום לטעויות. יש לו בעיה בשריר ברגל ימין. אני חושב שהוא יחזור בקרוב, אבל לא יודע להגיד בדיוק מתי. הוא גם צריך קודם כל להיכנס לשטף של הקבוצה".


ההפסד לאספניול: "אני אף פעם לא רוצה להפסיד ותמיד מעוניין בהארכת רצף הניצחונות שמחזק את המנטליות של הקבוצה. נבוא לגומלין וננסה לנצח, אבל העדיפות שלנו היא רק הליגה. אנחנו חייבים לחזור לדינמיקת הניצחונות כבר במשחק הקרוב".

@Phil_Coutinho incorporates the ball into his recovery work #ForçaBarçapic.twitter.com/TGfb5NqjKq

— FC Barcelona (@FCBarcelona) January 19, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי