"כולם רוצים לראות את רונאלדו נכנע, אבל הוא הנבחר"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | צילום מסך

אחיותיו של כריסטיאנו יצאו להגנתו באינסטגרם לאחר המתקפה ברשת: "בועטים בך ואתה עדיין עומד". וגם: ה-1:7 על לה קורוניה, המשחק המתקרב מול פ.ס.ז' והחזרה של בייל: "רואה גולף בטלוויזיה, לא כדורגל"

(גודל טקסט)
לרגעים היו מי שחשבו שהנה הבלאנקוס שוב קורסים, אבל ריאל מדריד התפוצצה אתמול על לה קורוניה עם ניצחון 1:7. אולי מאוחר מדי כדי להשיג את ברצלונה בפסגה, הפער ביניהן אחרי 20 מחזורים עומד על 19 נקודות, אבל יכולת טובה לקראת מפגש שמינית גמר ליגת האלופות מול פאריס סן ז'רמן בחודש הבא בוודאי מעודד את זינדין זידאן.


בספרד שיבחו את האלופה ו"מארקה" כתב בשער העיתון: "מדריד חזרה להיות מדריד". העיתון "אס" כתב: "פסטיבל". מי ששיגע את הרשתות החברתיות, כמובן, היה כריסטיאנו רונאלדו – שאחרי שכבש צמד, נפצע ומיהר להשתמש בטלפון נייד בתור ראי, כדי לראות עד כמה חמורה הפגיעה בראשו. הוא נזקק לשלושה תפרים בגבה.




מי שהגיבו בגדול לכל המלעיזים היו שתי האחיות של CR7, קטיה ואלמה שהעלו פוסטים באינסטגרם. קטיה כתבה: "הרבה דיברו על העזיבה שלך, אבל מה שעושה אותך אלוף ו-ווינר זו כמות הבעיטות שאתה מקבל ועדיין נשאר עומד". אלמה כתבה: "למרות שהם רוצים להכריע אותך ולראות אותך שוכב, כולם ייכשלו מכיוון שאתה הנבחר".


כריסטיאנו רונאלדו שגע את הרשתות החברתיות אחרי שכבש צמד ונפצע ולקח את הנייד שלו כדי לראות מה בדיוק הפציעה. הוא נזקק לשלוש תפירות בגבה. מי שהגיבו בגדול היו שתי האחיות שלו קטיה ואלמה שהעלו פוסטים באינסטגרם. קטיה כתבה: "הרבה דיברו על העזיבה שלך, אבל מה שעושה אותך אלוף ו-ווינר זו כמות הבעיטות שאתה מקבל ועדיין נשאר עומד". אלמה כתבה: "למרות שהם רוצים להכריע אותך ולראות אותך שוכב כולם ייכשלו בכך בגלל שאתה הנבחר".


 

" Muitos pedestres deste mundo soam palavras de um Adeus ‘e eles querem te ver prostrado no chão, mas o que te faz ser um CAMPEÃO, UM VENCEDOR é a quantidade de socos no estômago que tu recebes e mesmo assim continuas de pé" #meuorgulho #minhaluz #teamo #realmadrid #futebol #cr7 #irmãodomesmopaiedamesmamãe #deuspodetodasascoisas #deuséperfeitoemtudoquefaz #deusnocomando

A post shared by Katia Aveiro (@katiaaveirooficial) on



 

Mesmo querendo te derrubar , não vão parar o k é escolhido ❤️obrg mano te amo demais ❤️

A post shared by Elma Aveiro (@elma_oficial) on



המאמן זינדין זידאן אמר בסיום: "החלפנו דיסק במוח. היינו זקוקים לניצחון כזה ואנחנו חושבים רק על המשחק הבא. איסקו לא שיחק? לכבוש שבעה שערי ליגה זה לא דבר שקורה כל יום. הוא שיחק הרבה משחקים אצלי לפני כן, אבל לפעמים אני צריך לקחת החלטות קשות. אני שמח עבור בייל ובעיקר על כך שהוא יוצר המשכיות". לשאלה אם יש תקווה כעת להצליח נגד פ.ס.ז' אמר: "אנחנו נחשוב רק על המשחק הבא בכל פעם. רשמנו תוצאה חיובית שנייה ברציפות ואני רוצה המשכיות". 


אם הוזכר בייל, אז הוולשי אוהב את לה קורוניה. בשישה משחקים נגדם הוא כבש כבר שמונה שערים. הוא גם מדורג שני בספרד בכיבוש שערים מאז תחילת 2018, אחרי שהבקיע חמישה שערים בכל המסגרות – רק ליאו מסי מקדים אותו עם שישה שערים.


בייל נשאל אחרי המשחק אם הוא ראה לאחרונה את פאריס סן ז'רמן משחקת והגיב: "אני לא רואה בכלל כדורגל בטלוויזיה. הספורט היחיד שאני רואה זה גולף". על ההתאוששות שלו: "יש עוד הרבה משחקים לסיום העונה ויש כמה משחקים חשובים ואני רוצה לשחק בהם. אני שמח לשחק שוב ברמה הכי גבוהה ומקווה להמשיך להשתפר. אני מרגיש טוב, אבל עדיין לא כשיר במאה אחוז. לאט לאט אחזור לעצמי. גם הקבוצה תחזור לעצמה לאט לאט ליכולת הטובה ביותר שלה. שמח לשחק עם בנזמה ורונאלדו שוב". במחצית השנייה קרים בנזמה נכנס כמחליף ואחרי 273 יום (תשעה חודשים) שלישיית BBC שיחקה ביחד (רונאלדו, בייל ובנזמה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי