דיווח: אובמיאנג מתקרב, מודריץ': מטורף להטיל ספק בזידאן

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

הקרואטי של ריאל מדריד יצא להגנת מאמנו: "הוא השיג עבורנו כל כך הרבה". ב"סקאי ספורט" נטען שהחלוץ הגאבוני של דורטמונד עשוי לסיים את החלון של ינואר במדי הבלאנקוס

(גודל טקסט)
אם נתעלם לרגע מההפסד (וההדחה, כמובן) של ריאל מדריד בגביע המלך, אז זינדין זידאן צריך להיות מרוצה. אחרי הניצחון אתמול 1:4 במסטאיה על ולנסיה, רשמו הבלאנקוס שני ניצחונות רצופים בליגה – לראשונה מזה שלושה חודשים – וכבשו 11 שערים, אבל עדיין לא הצליחו לנער מעל גבם את ויאריאל החמישית שניצחה את סוסיאדד 2:4 ומרוחקת מהם במקום החמישי נקודה בלבד. 


כריסטיאנו רונאלדו כבש כבר צמד ובזכות פנדל מוצלח הפך לבועט המוביל בתולדות ריאל מדריד מהנקודה הלבנה – 72 פעמים בעט הפורטוגלי מהנקודה הלבנה, 61 פנדלים הסתיימו ברשת, ובכך ועקף את הוגו סאנצ'ס עם 71 (56). 




ה"מארקה" הביע אופטימיות וכתב: "שלישיית BBC מוכנה למשחק נגד פאריס סן ז'רמן ויחד עם מרסלו הציגה כדורגל טוב". לדברי העיתון יש חיים חדשים בסנטיאגו ברנבאו. העיתון "אס" כתב בשער: "ניצחון של יוקרה".

#LaPortada 'Pega, Sufre, Gana' pic.twitter.com/DojgkPnkAd

— MARCA (@marca) 27 בינואר 2018

לוקה מודריץ'
ניצל את הניצחון על ולנסיה כדי לצאת להגנתו של זידאן: "זה מטורף להטיל ספק בזינדין זידאן אחרי כל מה שהשיג עבורנו כמאמן. ברור שאנחנו תומכים בו. מקווה שניצחון הזה יעזור לנו לקראת המשחק נגד פ.ס.ז'. לא חושב שהם שמחים לשחק נגדנו. כל אחד מכבד אותנו וחושש מאיתנו".


מי שלא היה מרוצה הוא קארים בנזמה, שהתרגז על החילוף שלו וזרק את האימונית, אבל זידאן אמר על כך: "כל השחקנים כועסים כשמחליפים אותם. זו תוצאה חשובה עבורנו בעיקר כי שיחקנו טוב".


עוד בריאל, לקראת חלון ההעברות שיסתיים באמצע השבוע, "דיילי סטאר" פרסם שבמועדון ישמחו לצרף בקיץ את מוחמד סלאח. בליברפול ידרשו עליו 80 מיליון ליש"ט. במקביל, "דיילי אקספרס" פרסם שפאולו דיבאלה החליט על עתידו והוא רוצה לשחק בריאל מדריד ולא בברצלונה. לדברי העיתון הוא מבין שליאו מסי לא רוצה אותו בקבוצה. ועוד ידיעה מפתיעה – פייר-אמריק אובאמיינג עשוי לעזוב את אופציית ארסנל ולפי "סקאי ספורט" ייתכן שברגע האחרון הוא יעבור לריאל מדריד עוד בחלון ההעברות הנוכחי (נותרו שלושה ימים). 




אובמיאנג. יסיים את החלון של ינואר בריאל מדריד? (AFP)קאי ספורט" 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי