"רונאלדו ירוויח 30 מיליון יורו לעונה, ויישאר בריאל מדריד"

כריסיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Getty

סוף לשמועות? בספרד בטוחים כי הכוכב בדרך לחתימה על חוזה חדש, כששכרו ישווה לזה של ניימאר בפאריס סן ז'רמן. זידאן החמיא לפורטוגלי: "תמיד נדרוש ממנו יותר, כי הוא כריסטיאנו"

(גודל טקסט)
מועד ההעברות ננעל, ואחרי שריאל מדריד לא ביצעה אף עסקה היא כבר חושבת על העונה הבאה. היום (שבת) מדווחים בתקשורת הספרדית כי אלופת אירופה שינתה את דעתה והיא תשדרג את חוזהו של כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב, שמרוויח כ-21 מיליון יורו לעונה, יקבל תוספת של תשעה מיליון בדומה שכר אותו מקבל ניימאר בפאריס סן ז'רמן.


על פי הדיווח, רונאלדו מעוניין להמשיך בריאל, והשדרוג בשכרו עשוי לגרום לו לחתום על חוזה חדש. כזכור, בשבועות האחרונים דווח כי הכוכב מעוניין לשוב לאנגליה כששמם של צ'לסי ומנ'צסטר יונייטד הוזכר בעניינו. כעת, עם התפנית בנוגע לשכרו והאמון המחודש מצד פלורנטינו פרס, הקאמבק לממלכה צפוי לרדת מהפרק.



אמש, במסיבת העיתונאים של בלאנקוס סיפר זינדין זידאן: "נמשיך לדרוש מכריסטיאנו יותר, כי הוא כריסטיאנו. הוא תמיד משחק באותה צורה, עם אותה נחישות ורצון. בכל משחק אפשר לומר ששחקן כמו רונאלדו היה יכול לעשות יותר. אני מרוצה מהסגל שלי, ובגלל זה לא ביצענו שום שינוי בינואר. האמונה שלי בסגל היא גדולה, חשוב שנישאר חיוביים ונפסיק לעסוק במה שהיה בעבר". 


The link up play during training between Casemiro, Kroos, Bale and Cristiano Ronaldo is smooth but also incisive. Yet Ronaldo's finish at the end is out of this world. Left the keeper more stranded than a beached whale. #realmadridpic.twitter.com/1Hg0Ldtev8

— Yousef Teclab (@yousefteclab) 2 בפברואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי