קוטיניו: חלום להיות עם שחקנים ששיחקתי איתם בפלייסטיישן

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Gettyimages

הברזילאי החדש של ברצלונה דיבר בראיון על הסיבות שעזב את ליברפול ("רציתי לזכות בתארים") והחוויה לשחק עם מסי ("מדהים") ואינייסטה ("גאון"). ברתומאו יצא להגנתו של פיקה ומסי גילה איך יקראו לבן השלישי

(גודל טקסט)
פיליפה קוטיניו התראיין לערוץ הטלוויזיה "TV8" ולראשונה חשף את הסיבות למעבר מליברפול לברצלונה, דיבר על הזכות לשחק עם ליאו מסי והפילוסופיה שלו בכדורגל.


הסיבות למעבר: "אחת הסיבות שרציתי לעזוב היא שאני רוצה לזכות בתארים. אני רוצה לזכות בכמה שיותר ואין לי העדפות. בקיץ ניסינו בכל דרך להגיע לברסה, אבל זה לא היה אפשרי ולכן נשארתי עד ינואר".



על מסי: "כמו כולם חשבתי שהוא השחקן הכי טוב בעולם ולהיות איתו על כר הדשא זה מדהים. זו חוויה לראות אות באימונים ובמשחקים. אתה מגלה עד כמה הוא בן אדם פשוט שלא מחזיק מעצמו כוכב גדול. הדרך בה במבצע אחד הוא משנה את כל המשחק פשוט מדהימה. אני רואה אותו משתפר עדיין מיום ליום וגם בגילו הופך לשחקן טוב יותר. גם אנדרס אינייסטה גאון. זה כבוד שאני חולק איתו אותו חדר הלבשה. אני לא רואה את עצמי כיורש שלו כי יש רק אינייסטה אחד. באתי לכאן כדי ליצור את ההיסטוריה שלי במועדון. זה מדהים לראות בחדר ההלבשה את מסי, אינייסטה, סרחיו בוסקטס, סוארס ואחרים. אלה שחקנים שרק חלמתי להיות איתם ושיחקתי איתם בפלייסטיישן".


ליגת האלופות
: "אני מצטער שאני לא יכול לשחק במפעל הזה השנה. אני מקווה לשחק שם בשנה הבאה עם ברצלונה, אבל אם נזכה השנה בתואר אני אחגוג עם כולם כי אני חלק מהקבוצה. היה לי חשוב להגיע ולשחק בסגנון המשחק שלי. אני רוצה ליהנות בברצלונה וגם לגרום לאוהדים אושר".


פיליפה קוטיניו. מגשים חלום (gettyimages)
פיליפה קוטיניו. מגשים חלום (gettyimages)


לכבוש במדי ברצלונה: "אני כבר רוצה מאוד לכבוש שער בבארסה. אני מקווה שזה יקרה בקרוב. עוד לא חשבתי איך אחגוג אם אכבוש".


הפילוסופיה שלו בכדורגל: "תמיד אמרתי שאני מוכן לעבוד קשה יותר כדי להתקדם. אני רוצה לשחק ולהינות. היכן אשחק ובאיזה עמדה זו ההחלטה של המאמן ארנסטו ואלוורדה. הוא מאמן מבריק שקידם את פניי בצורה מרגשת יחד עם כל הקבוצה. הוא עודד אותי ואמר שיש לי את כל הזמן בעולם להתאקלם. הוא מדבר הרבה עם השחקנים באימונים ומתקן טעויות".

Philippe Coutinho is still getting used to life at #FCBarcelona

➡️ https://t.co/oQWAoDqw8Ipic.twitter.com/3PpQ4QAsq2

— Sport360° (@Sport360) February 7, 2018


על לואיס סוארס: "חבר אמיתי ששיחקתי איתו בליברפול. דיברתי איתו הרבה עוד לפני שהגעתי לברצלונה והוא נתן לי טיפים חשובים ועזר לי להתאקלם"".


ואם כבר קוטיניו, אז ואסקו דה גמה טוענת שלא קיבלה עדיין 2.5 אחוז ממכירת פיליפה קוטיניו, כסף שמגיע לה לפי חוקי פיפ"א כדמי השבחה. מדובר ב-3 עד 4 מיליון יורו. לפי הסיכום ואסקו אמורה לקבל תשלום אחד של 3 מיליון יורו ותשלום שני על סך 750 אלף יורו. "הוא כבר משחק בברצלונה ועוד לא קיבלנו יורו אחד", אמר סגן נשיא הקבוצה אורלנדו מרקז. העיתון "ספורט" טען שתשלום ראשון יועבר ב-9 בפברואר.


בתוך כך, נשיא ברצלונה, ג'וזף מריה ברתומאו, יצא להגנת ג'רארד פיקה שניסה להשתיק את אוהדי אספניול במשחק ביום ראשון: "החגיגות שלו היו נורמליות. זה לא פעם ראשונה ששחקן מנסה להשתיק את האצטדיון. זה קרה לנו גם בקאמפ נואו (עם רונאלדו). אם שחקן משווה בדקות הסיום במשחק חשוב הוא יכול להשתולל, אבל בברצלונה אנחנו לא רוצים להעליב את אף אחד".


Ciro Messi patea desde la panza como Lionel ❤️ pic.twitter.com/ak0XAjk5mm

— Luli Carossia (@LuliCarossia) February 6, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי