ההתאחדות הספרדית הודיעה: גמר הגביע ייערך בוונדה מטרופוליטנו

וונדה מטרופוליטנו
וונדה מטרופוליטנו | Gettyimages

אצטדיונה הביתי של אתלטיקו ייערך את המשחק בין סביליה לברצלונה ב-21 באפריל. בתקשורת הספרדית ביקרו את ברצלונה אחרי ה-0:0 מול חטאפה, שהחזיר את הקלוצ'ונרוס למאבק האליפות בגדול: "נראו עייפים ונטולי יכולת"

(גודל טקסט)
אחרי שנחנך בפתיחת העונה, אצטדיון "וונדה מטרופוליטנו" יארח גם גמר ראשון בתולדותיו לאחר שההתאחדות הספרדית הודיעה היום (שני) רשמית שאצטדיונה הביתי של אתלטיקו מדריד יארח את גמר הגביע הספרדי בין סביליה לברצלונה ב-21 באפריל. כזכור, וונדה מטרופוליטנו שמכיל 67 אלף מקומות יארח גם את גמר ליגת האלופות ב-2019.


מי שתשחק בגמר, ברצלונה, שמטה אמש שתי נקודות ביתיות מול חטאפה ופתחה את מאבק האליפות בספרד. הניצחון של אתלטיקו מדריד בשבת, בשילוב עם ה-0:0 הביתי בקאמפ נואו, קיזז את הפער של דייגו סימאונה מהמקום הראשון לשבע נקודות. 'מארקה' הסביר: "כולם היו בטוחים שהאליפות הוכרעה, אבל המאבק נפתח מחדש". 'מונדו דפורטיבו' היה נחרץ יותר: "ברצלונה נראתה עייפה ונטולת יכולת", 'ספורט' הוסיף: "תיזהרו!".



ברצלונה סיימה משחק ראשון העונה ללא הבקעת שער בליגה כאשר הפעם האחרונה שהיא סיימה משחק ללא שער זכות ביתי הייתה בנובמבר 2016 מול מלאגה. לזכותה של הקבוצה של ארנסטו ואלוורדה יעמוד סדר המשחקים כאשר היא תארח את אתלטיקו וריאל מדריד ומשחק החוץ הקשה ביותר שמצפה לה יהיה ברמון סאנצ'ס פיחואן מול סביליה. היחיד שזכה לציון טוב היה מארק אנדרה טר שטגן, שקיבל 7, לעומתו כל השאר זכו ל-6. 


ואלוורדה
הסביר בסיום: "נצטרך להזיע עד הזכייה באליפות ועוד הרבה קבוצות יעשו לנו חיים קשים. חטאפה היא קבוצה שקשה להתמודד מולה, חסרה לנו רעננות ויעילות". לעומת זאת, יירי מינה, שערך הופעת בכורה, זכה למחמאות: "הוא השתפר מדקה לדקה ואלו חדשות טובות עבורנו". הקולומביאני סיפר בסיום: "ג'רארד פיקה דיבר איתי וביקש ממני להישאר רגוע. הייתי בטוח שגם אבקיע, וחבל שלא הצלחתי לחגוג את הבכורה בהרכב עם ניצחון. אני מרוצה, הליגה ארוכה ואנחנו מתקדמים צעד אחר צעד".


GetGafe.

PORTADA DE MUNDO DEPORTIVO. pic.twitter.com/fusQxc7roE

— Mundo_Blaugrana (@Blaugranas_sv) 12 בפברואר 2018

אנדרס אינייסטה
הודה: "זה תמיד קורה בינואר ובפברואר. אנחנו לא שיחקנו כדורגל מספיק שוטף, אבל למזלנו היריבה הסתגרה מולנו". סרחיו בוסקטס שרשם את משחקו ה-300 בליגה סיכם: "הייתה ליגה ויש ליגה וצריך להתרכז בה. יש לנו עכשיו שבוע נדיר, שיאפשר לנו להתאמן גם על דברים שלא יצא לנו להתאמן בשבועות האחרונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי