יותר טוב ממסי: "קפטן רונאלדו" החזיר את ריאל מדריד למסלול

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

300 שערי ליגה ב-285 משחקים, 31 'קורבנות' שונים וקצב הבקעות מהיר יותר מהנמסיס מברצלונה. בבירת ספרד מחמיאים לפנומן הפורטוגלי, שמפרגן לחברים. סיכום ה-0:4 על אלאבס. דיווח: הבלאנקוס רוצים מרסיאל

(גודל טקסט)
מישהו דיבר על משבר? ריאל מדריד כבשה כבר 34 שערים בתשעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות ועברה את רף 100 השערים באירופה העונה כשהגיעה ל-103 כיבושים. אתמול (שבת) היא הביסה 0:4 את דפורטיבו אלאבס בסנטיאגו ברנבאו עם צמד של כריסטיאנו רונאלדו, שחזר לקצב ההבקעה הרצחני שלו ומדורג רביעי בטבלת הפיצ'יצ'י עם 14 שערי ליגה. מאז ההפסד לוויאריאל ב-13 בינואר (1:0), ממוצע השערים של הבלאנקוס בליגה עומד על 3.7 למשחק.


"קפטן וסניור" הייתה הכותרת של "מארקה" על רונאלדו, שהגיע ל-300 שערים בליגה ב-285 משחקים בלבד, 41 פחות מהנמסיס, ליאו מסי. ממוצע השערים של הפנומן הפורטוגלי מאז הגיע ל'לה ליגה' עומד על 1.05, הממוצע הטוב אי פעם לשחקן בליגה הספרדית ב-300 שעריו הראשונים. מסי עשה זאת עם ממוצע של 0.9 למשחק. רונאלדו הבקיע מול 31 יריבות שונות.



ב"אס" נכתב: "ריאל מדריד משדרת הרבה אופטימיות". BBC כבשו באותו משחק לראשונה מאז 2016. רונאלדו פירגן לשוער קיילור נבאס והקדיש את השער שלו לקרים בנזמה וגם איפשר לו לבעוט את הפנדל. נבאס אמר: "זה לא מפתיע אותי. זה מה שקורה בחדר ההלבשה, וכל הדיבורים שהיו על מצב רוח גרוע לא היו נכונים".


המאמן זינדין זידאן חווה ימים יפים אחרי כל הלחץ שהיה עליו עד לפני מספר שבועות: "אני מאוד מרוצה מרונאלדו, זה היה משחק קבוצתי והוא היה נהדר עם קארים בנזמה. לקארים היה משחק טוב מאוד והוא ראוי לשער שכבש. אנחנו עדיין חייבים לשפר את ההגנה שלנו כי היריבות חיות מטעויות שלנו, אנחנו רוצים לשמור על רשת נקייה. BBC חזרו? הם תמיד היו כאן, החלק הקדמי היה נפלא. אנחנו רוצים לראות שחקנים במיטבם ולגארת' בייל היה משחק נפלא, הוא רשם 90 דקות והיה נהדר. האם הוא ימשיך לשחק בצד שמאל? הוא היה טוב מאוד במשחק הזה שם ואני אבחן את זה בתקופה הקרובה". צרות של עשירים.


Feliz por haber alcanzado los 300 goles en la Liga Española por el Real Madrid. Vamos equipo! pic.twitter.com/KBizM5OTdb

— Cristiano Ronaldo (@Cristiano) February 24, 2018


לוקאס ואסקס פרגן לבנזמה על השער שכבש: "אני מאושר עבורו. הוא פנומן וזה נפלא שהוא חזר לכבוש. ברור שאני רוצה לשחק בפאריס, אבל לא יודע מה יקרה עד אז. יהיו הרבה שחקנים מועמדים להרכב. לזיזו תהיה בעיה את מי להרכיב". הפרשנים קראו למאמן הנבחרת ז'ולאן לופטגי לזמן את ואסקס לנבחרת ספרד למונדיאל ברוסיה בזכות הכושר הפנטסטי בו הוא נמצא. הכישרון הצעיר של ריאל רשם עד כה רק שלוש הופעות בנבחרת.


בתוך כך "רדיו מונטה קרלו" פרסם שהבלאנקוס עוקבים אחרי אנתוני מרסיאל שאיבד את מקומו בהרכב מנצ'סטר יונייטד. הצרפתי מסיים את חוזהו אצל השדים האדומים ביוני הקרוב ואין סימן שהוא יוארך. מאז בואו של אלכסיס סאנצ'ס מרגיש מרסיאל שז'וזה מוריניו לא סופר אותו והחזיר אותו עמוק לספסל. ב"קאלצ'ו מרקטו" פורסם שהקבוצה מבירת ספרד חזק במירוץ אחרי אמרה ג'אן מליברפול שכבר נראה היה סגור ביובנטוס.


אנתוני מרסיאל. מוריניו תקע אותו עמוק בספסל (gettyimages)
אנתוני מרסיאל. מוריניו תקע אותו עמוק בספסל (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי