רונאלדו כבש את ה-300 וה-301 שלו בליגה ב-1:3 על חטאפה

רונאלדו חוגג
רונאלדו חוגג | AFP

צמד של הפורטוגלי הוסיף לו עוד נתון מרשים, שלקח את ריאל למקום השלישי. ג'ירונה ניצחה את ויאריאל והתקרבה לכרטיס לליגה האירופית, סביליה לא התקשתה בבית מול בילבאו

(גודל טקסט)
במשחק הראשון במסגרת המחזור ה-27 בליגה הספרדית ניצחה היום (שבת) ג'ירונה 0:2 בחוץ את ויאריאל. סביליה ניצלה את ההזדמנות להגדיל את הפער מהצוללת הצהובה עם ניצחון 0:2 על אתלטיק בילבאו. מלאגה רשמה עוד הפסד ונותרה עמוק במקום האחרון. גם לה קורוניה עדיין מתחת לקו האדום אחרי 1:1 עם אייבר בבית. בהמשך: ריאל מדריד תארח בדרבי מדרידאי קטן את חטאפה.


ריאל מדריד – חטאפה 1:3

ריאל עלתה למקום השלישי, לפחות עד המשחק של ולנסיה נגד בטיס מחר, בזכות משחק קצבי וכמובן צמד של רונאלדו (45, 78), שהיוו עוד אבן דרך בקריירה של הפורטוגלי: השערים ה-300 וה-301 שלו בליגה הספרדית. הם הצטרפו לשער של גארת' בייל (24), פרנסיסקו פורטיו בפנדל (65) רק צימק ליריבה העירונית, ששיחקה ב-10 שחקנים במשך רוב המחצית השניה לאחר שלואיק רמי חטף צהוב שני. אחרי ההפסד לאספניול בשבוע שעבר, הניצחון הזה חשוב לא רק למאבקי הצמרת, אלא גם למורל של ריאל מדריד. 



ויאריאל – ג'ירונה 2:0
ג'ירונה כבר מזמן לא נחשבת להפתעה. הקבוצה הקטאלונית הקטנה בעונתה הראשונה אי פעם בליגה העליונה כבר הספיקה לנצח את ריאל מדריד בבית ולסיים בתיקו מול אתלטיקו בוונדה מטרופוליטנה ובעיקר להרשים בכדור התקפי וחיובי. אלא שהיום (שבת) עשתה ג'ירונה צעד חשוב בדרך להופעה אירופית כשהכניעה 0:2 בחוץ את ויאריאל, יריבה ישירה לכרטיס לליגה האירופית, במסגרת המחזור ה-27.


ואלה היו שני שערים מרהיבים. תחילה בדקה ה-16 חטף בורחה גארסיה כדור מהגנת הצוללת הצהובה והקשית נפלא משמאל לימין וכריסטיאן סטואני הארגנטיני התרומם ונגח את שערו ה-14 העונה. בדקה ה-80 מתפרצת של האורחת הסתיימה בדאבל בין פורטו לאנתוני לוזאנו והחלוץ מהונדורס שנכנס כמחליף ירה מכ-20 מ' לרשת הגבוהה.


סביליה – אתלטיקו בליבאו 0:2
המארחת לא התקשתה מול בילבאו, שניצחה רק שני משחקים מתוך 10 האחרונים בכל המסגרות וקיוותה בשלב הזה להילחם על מקום באירופה במקום לדשדש במרכז הטבלה. צמד שערים מהירים של לואיס מוריאל (27) ופרנקו ואסקס (32) סגרו עניין כבר במחצית הראשונה ועזרו לקבוצתם להגדיל את הפער מוויאריאל שבמקום החמישי לארבע נקודות.


תוצאות נוספות:

לה קורוניה – אייבר 1:1 

לדפור: מרקו דימיטרוביץ' 33 עצמי, לאייבר: טקאשי אינוי 11 

לגאנס – מלאגה 0:2 

ללגאנס: חאבייר אראסו 55, נורדין אמרבאט 62 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי