זידאן: רונאלדו שחקן מגלקסיה אחרת, תמיד יודע שיכבוש

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

מאמן ריאל מדריד החמיא לכוכב שצמד שלו העניק 1:2 על אייבר, למרות יכולת לא טובה של הקבוצה. בתקשורת שיבחו: "עם רונאלדו הכל קל יותר". ראמוס רץ לשירותים במהלך המשחק וגילה: "צורך טבעי"

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו כבש אתמול (שבת) צמד שהעניק לריאל מדריד 1:2 על אייבר, וזכה למחמאות ממאמנו זינדין זידאן שטען שהוא שחקן מגלקסיה אחרת. הפורטוגלי, שכזכור פתח רע את העונה, כבר כבש 18 שערי ליגה ורק ליאו מסי ולואיס סוארס מקדימים אותו, אך בכל המסגרות הוא כבש עד כה לא פחות מ-34 שערים, אחד יותר מהארגנטינאי שמצא את הרשת 33 פעמים, ו"מארקה" ציין בשער העיתון שרונאלדו מכוון לתואר "מלך השערים".


"אס" דימה את רונאלדו לאופנוען ששומר על הסדר בכל פעם שיש צורך, לאחר השלים צמד שש דקות לסיום המשחק מול הקבוצה הבאסקית, ומנע מקבוצתו 1:1 לא נעים. "עבורי הוא מגלקסיה אחרת", אמר זידאן. "מה שהוא עושה מאוד חיובי. הוא תמיד יודע שהוא הולך לכבוש. כשהוא כובש שניים, הוא רוצה שלושה. הוא שונה מאחרים והסטטיסטיקה שלו מדברת בעד עצמה. היה לנו קשה נגד אייבר, אבל רונאלדו ידע איך לצאת מזה".



ב"מארקה" נכתב לאחר המשחק: "עם רונאלדו הכל קל יותר". העיתון חימם את האווירה בין הפורטוגלי לנשיא פלורנטינו פרס וכתב: "מגיע לרונאלדו העלאה בשכר ואם מסי אכן מרוויח 50 מיליון יורו, לא מגיע לרואלדו להרוויח רק חצי ממנו – 25 מיליון יורו". בנוסף לוקה מודריץ' זכה לשבחים על יכולתו, לאחר שחזר לשחק אחרי פציעה: "עם מודריץ' אנחנו מקבלים את הכדורגל שאנחנו רוצים לראות, כזה שאיסקו לא מספק לנו כעת". זיזו טען שאייבר היתה טובה יותר מאיפרואה והודה שגארת' בייל ואיסקו לא היו במיטבם, אבל הדגיש שלא רק הם: "שיחקנו קצת פחות טוב מהרגיל. היו לנו הרבה בעיות ולא רק איסקו ובייל. כולם נלחמו כולל שניהם".


#LaPortada Quiere el Pichichi pic.twitter.com/jZC8kbxDUz

— MARCA (@marca) March 10, 2018

העיתון המדרידאי ניתח את הסיבות ליכולת הנפלאה של כריסטיאנו רונאלדו, למרות שרק בחודש שעבר חגג 33 והגיע למסקנה שהפורטוגלי שינה את התנהלותו בשני מישורים. "הוא יודע שהוא לא יכול להיות ברמה הכי גבוהה בכל תשעת החודשים של העונה ולכן הוא מתחיל בצורה בינונית, ומרכז את מירב המאמצים לחודשים המכריעים בהם נקבעות האליפות וכמובן ליגת האלופות. השנה הוא יודע שהתואר היחיד שנשאר לו הוא ליגת האלופות והוא מכוון את עצמו להיות בכושר שיא בשלבים המאוחרים ולכן הוא כרגע בקו עלייה גדול".



עוד נכתב שהשחקן יודע שגופו כבר לא מאפשר לו לרוץ כמו בעבר והוא עושה הכל בשיטה בה יוכל לנצל את הכישורים שלו בצורה מקסימלית. כמו כן, נכתב שהוא ירד בינתיים מכל המאבקים על שדרוג שכרו בגלל שהוא יודע שאין קבוצה טובה יותר בעולם עבורו, ומצד שני הוא חייב להיות מרוכז במשחקים, כך שאת הקרב על שכרו הוא ישמור לקיץ הקרוב. 



אירוע ביזארי שהתרחש במהלך המשחק היה שהקפטן סרחיו ראמוס נעדר באופן מוזר חמש דקות במהלך המשחק החל מהדקה ה-73, ואחרי המשחק הודה שהיה צריך לרוץ לשירותים. ריאל מדריד ביצעה עד אז שלושה חילופים ולא יכלה להחליף אותו. ראמוס מיהר לשירותים ובקושי דיבר עם השופט. זידאן אפילו הודה שראמוס עשה קצת במכנסיים בגלל שלא רצה לעזוב, אבל לא היתה לו ברירה. הבלם העלה את ההסבר הבא באינסטגרם: "צרכים טבעיים".


 

Típico apretón. / Nature calls. Salir. Entrar. / Out & back in. ‍♂ Vuelta a la carga. / Reload. Gol del equipo. / Team goal. ⚽️ ➕3⃣ Y vuelta a casa. / Back home. ¡Seguimos! / Let's keep it up. #HalaMadrid

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos) on



המגן מרסלו דיבר אחרי הניצחון: "ניצחנו במשחק קשה, אם כי היו לנו משחקים טובים יותר. יש משחקים שאנחנו טובים ולא מנצחים ויש כאלה שהפוך כמו נגד אייבר. מה שחשוב הוא שרונאלדו תמיד שם כשאנחנו צריכים אותו". הוא נשאל על הפציעה של ניימאר ואמר: "היתה לי פציעה דומה ולא קל לחזור, אבל אני בטוח שהוא יחזור חזק יותר ויככב בברזיל". דני קרבחאל הוסיף: "חשוב מאוד שאנחנו יודעים גם לנצח משחקים בדקות אחרונות". לוקאס ואסקס סיכם: "יש לנו את הפריבילגיה שיש לנו שחקן כמו רונאלדו. כבר כמה שנים שיש לנו אותו ברגעים הכי חשובים".


בתוך כך, שוער היידוק ספליט עליו דווח אתמול שריאל מדריד מגלה בו עניין, קרלו לטיצה, כבש אתמול שער ניצחון חמש דקות בתוך תוספת הזמן כשעלה להתקפה בניצחון 2:3 של קבוצתו על איסריה. השוער בן ה-21 מתנשא לגובה של 2.02 מטרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי