דיווח: אביו ונציגיו של ניימאר נפגשו עם ריאל מדריד

ניימאר עם אביו
ניימאר עם אביו | צילום: רויטרס

לפי "אס", בפגישה הובהר שסכום ההעברה צפוי להיות 400 מיליון יורו. אל חלאיפי יטוס לפאריס כדי לשכנע את השחקן להישאר בפאריס סן ז'רמן. דווח בצרפת: הנשיא הקטארי מכין הצעת ענק על דה חאה

(גודל טקסט)
 נשיא פאריס סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי אומנם הבטיח לפני שמינית גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד שהסיכויים שניימאר יישאר בקבוצה עומדים על "2000 אחוזים", אך מיום ליום נראה שהסיכויים עומדים על פחות מ-100. אחרי הדיווחים על כך שפ.ס.ז' לא יכולה להבטיח שיישאר בעונה הבאה ושהברזילאי החליט לא לחזור לפאריס, "אס" הספרדי מדווח הבוקר (שני) שאביו ונציגיו של השחקן נפגשו עם ראשי ריאל מדריד.


לפי הדיווח, בפגישה בין הצדדים היו אלה נציגיו של ניימאר שהבהירו שסכום עסקת הענק צפוי לנוע סביב 400 מיליון היורו. אל חלאיפי לעומת זאת, איבד אמון בנציגיו של הברזילאי ורשת "טלפוט" הצרפתית פרסמה מוקדם יותר שהוא החליט לטוס בקרוב לברזיל כדי לבדוק את מצבו הבריאותי של השחקן ולשכנע אותו להישאר בקבוצה הצרפתית.



מי שהסיכויים שלו להשיאר בסנטיאגו ברנבאו בעונה הבאה נמוכים הוא קארים בנזמה, לאחר שעד כה כבש העונה ארבעה שערי ליגה בלבד ושמונה בכל המסגרות. "מונדו דפורטיבו" הקטלאני מדווח שנשיא הקבוצה פלורנטינו פרס והמאמן זינדין זידאן, שידוע כתומך גדול של החלוץ, קיבלו החלטה למכור אותו בקיץ הקרוב.



בנזמה. גם זידאן ויתר? (AFP)


לפי הדיווח, לקבוצה רשימה של ארבעה מועמדים להחליף את הצרפתי בדמות הארי קיין שעשוי לעלות יותר מ-200 מיליון יורו, קפטן אינטר מאורו איקרדי שנחשב לאופציה ב' במקרה שחלוץ טוטנהאם לא יגיע, מוחמד סלאח שמככב בליברפול ורוברט לבנדובסקי האימתני מבאיירן מינכן שמינה לאחרונה את פיני זהבי הישראלי לסוכנו, כנראה במטרה לעזוב את בוואריה בקיץ הקרוב.


בתוך כך דווח בצרפת שאל חאליפי מכין הפתעה משלו לריאל מדריד בדמות הצעת ענק לשוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה, שנמצא כבר תקופה ארוכה על הכוונת של הבלאנקוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי