מנדג'ק לסולומון: "מחכה לך במכבי חיפה". וגם: הכדור של ליגת האומות

מנור סולומון
מנור סולומון | דני מרון

רק רשת: קשר מכבי חיפה בציוץ מסתורי, אתר footyheadlines חשף את הכדור הצבעוני במיוחד איתו ישחקו בין השאר אנדי הרצוג ונבחרת ישראל בחודש הבא. וגם: קלינט דמפסי הודיע על פרישה מכדורגל

(גודל טקסט)
מנדג'ק מחכה לסולומון

ג'ורג' מנדג'ק, קשר הרכש של פרד רוטן, הפתיע כשצייץ בעמוד הטוויטר הרשמי שלו וקרא לילד הפלא של מכבי פתח תקווה להגיע לכרמל: "מנור סולומון, אני מחכה לך כאן במכבי חיפה", כתב. כידוע, לאחרונה נחשף כאן באתר ספורט1 שמתנהל מו"מ בין מכבי פתח תקווה לאתלטיקו מדריד על שירותיו הקשר המוכשר ומאז הספקולציות סביב עתידו אינן פוסקות.


#Manorsolomon i wait u here in @mhfootballclub

— Georges Mandjeck (@GeorgesMandjeck) 29 באוגוסט 2018


קלינט דמפסי הודיע על פרישה מכדורגל
קלינט דמפסי, שחקן סיאטל סאונדרס ואחד מגדולי שחקני נבחרת ארצות הברית בכל הזמנים, הודיע על פרישה ממשחק בגיל 35. הקשר האמריקאי משאיר קריירה מפוארת אחריו כאשר שיחק 218 הופעות פריימרליג במדי טוטנהאם ופולהאם בהם כבש 57 שערים. במדי הנבחרת דמפסי נמצא בראש טבלת הכיבושים ביחד עם לנדון דונובן ומופיע במקום השלישי ברשימת ההופעות. השחקן זכה בין היתר 
באליפות ה-MLS במדי סיאטל סאונדרס ועם נבחרת ארצות הברית זכה שלוש פעמיים בגביע הזהב והעפיל שלוש פעמיים למונדיאל.



התפקיד החדש של פייר אמריק אובמיאנג
חלוץ ארסנל פייר אמריק אובמיאנג לא מצא את הרשת אחרי שלושה משחקי פרמיירליג, והערב הוא הפגין לא מעט הומור עצמי כשכתב: "שלושה משחקים בלי שער!! מצאו לי תפקיד חדש".

3 games without scoring!! they found me a new job pic.twitter.com/NHKs2V0hca

— Aubameyang P-E (@Aubameyang7) August 29, 2018
   

החולצה המיוחדת של לגאנס
הקבוצה הקטנה תשחק ביום שבת נגד ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו, והודיעה שתלבש לכבוד המשחק חולצות מיוחדות במטרה לעודד מודעות נגד אלימות מגדרית.


SOCIAL I El C.D. Leganés estrenará la camiseta contra la violencia de género en su visita al Santiago Bernabéu ante el @RealMadrid#NoALaViolenciaDeGénero

➡️https://t.co/AHJl3HVufxpic.twitter.com/nw4p4kPjcC

— C.D. Leganés (@CDLeganes) August 29, 2018

בית"ר ירושלים במסר אורגינל לאוהדים
אחרי יום צילומים בשוק מחנה יהודה בתחילת השבוע, היום יצא לרשתות הסרטון של בית"ר ירושלים בהשתתפות המאמן גיא לוזון, מאור בוזגלו ודוד קלטינס. מה היה להם להגיד לאוהדים?


 

יש אוהד שלא יוצא מהאינסטגרם, יש אוהד שלא מפספס את העיתון של הבוקר ויש אוהד אורגינל! מכירים אחד כזה שעדיין לא עשה מנוי? תייגו אותו! עשו עכשיו מנוי וצאו יחד איתנו לדרך חדשה >> לינק בביו ☝ #אוהד_אורגינל #יאללהביתר

A post shared by Beitar Jerusalem F.C Official (@fcbeitar) on



שישה ישראלים נותרו בטורניר ה-EPT הגדול ביותר אי פעם
סבב הפוקר האירופאי, ה-EPT, הגיע לברצלונה והיום ייערך יום 2 של האירוע המרכזי, שכניסה אליו עולה 5,300 יורו. המספרים הרשמיים עדיין לא הוכרזו, אבל כבר ידוע שעם מעל 1,900 כניסות זהו האירוע הגדול בהיסטוריה בת 14 השנים של הסבב. קרוב ל-800 שחקנים ימשיכו היום את המסע לעבר אחד התארים הנחשבים בעולם הפוקר, ושישה ישראלים ביניהם: תימור מרגולין, שהקיץ זכה בצמיד WSOP ראשון בקריירה, רן אילני, מקצוען מוכר ומוערך, הארי ברקוביצ'י, שהגיע למקום ה-13 באירוע המרכזי באליפות העולם האחרונה וגרף מעל חצי מיליון דולר, אלון הוברמן, סער וילף ודניאל גוטסמן. נאחל להם המון בהצלחה.


הכדור החדש של ליגת האומות
נבחרת ישראל ואנדי הרצוג יחלו את דרכם בליגת האומות בחודש הבא והאתר footyheadlines פרסם תמונות של הכדור החדש והצבעוני שישמש את הנבחרות במפעל. מה דעתכם על המראה הלא שגרתי?


   
(footyheadlines)


קלאודיו בראבו מודה לריאל מדריד
שוער נבחרת צ'ילה ומנצ'סטר סיטי וברצלונה בעבר נפצע כידוע לקבוצה ארוכה. ריאל מדריד שלח לו מכתב עידוד בו איחלה לו החלמה מהירה, ובראבו הנרגש צייץ: "תודה רבה לריאל מדריד על מחווה כה אצילית. פעולות כאלה עושות הרבה טוב לכדורגל. חיבוק גדול".



Muchas gracias al @realmadrid por tan noble gesto. Actos como este le hacen muy bien al fútbol. Un fuerte abrazo. pic.twitter.com/uUi1Mql3SN

— Claudio Bravo Muñoz (@C1audioBravo) August 28, 2018


הסטורי המסתורי של אסנסיו
קשרה הצעיר והמוכשר של ריאל מדריד הכריז אמש באינסטגרם על הודעה שימסור הערב ב-18:00 (שעון ישראל) בשידור ישיר. מה מתכנן אסנסיו?


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי