גארת' בייל חזר מפציעה ויהיה כשיר למשחק נגד לבאנטה

גארת' בייל
גארת' בייל | Gettyimages

חדשות טובות לריאל מדריד, שרוצה לצאת מהמשבר נגד הקבוצה ממרכז הטבלה בשבת. ברצלונה תארח את המוליכה סביליה למשחק קשה, כשברקע שמועות על כך שטוטנהאם רוצה את מלקום המאוכזב ממעמדו

(גודל טקסט)
ריאל מדריד וברצלונה בלחץ לקראת משחקיהן מחר (שבת), כאשר אפשר לומר ששתי הקבוצות נמצאות במשבר. ריאל מדריד מארחת את לבאנטה כבר ב-14:00 בסנטיאגו ברנבאו, ואף תוצאה אחרת מלבד ניצחון לא תרצה את הנשיא פלורנטינו פרס כשברקע מעמדו המעורר של ז'ולן לופטגי וידיעות על כך שהבלאנקוס כבר מגששים אצל אנטוניו קונטה.


הידיעות הטובות לאוהדי ריאל מדריד הן שגארת' בייל, שהיה פצוע ולא הצטרף לנבחרת וויילס, מוכן לשחק. הוא התאמן לבדו שלושה ימים ואתמול כבר עבד עם כל הקבוצה. לא ברור אם יפתח בהרכב, אבל מסתמן שלפחות יקבל דקות משחק לקראת המשחקים נגד ויקטוריה פלזן באלופות (שלישי הקרוב) והקלאסיקו נגד ברצלונה בשבת הבאה. בהפסד לאלאבס במחזור האחרון הוא יצא בדקה ה-80 בטענה לעייפות, אבל למעשה היה פצוע. הוא הצטרף לנבחרת שם נבדק על ידי רופאים שקבעו שהוא סובל פציעה קלה. הוא כבר לא כבש או בישל 230 דקות במדי אלופת אירופה.


בכלל, הבלאנקוס לא כבשו שער בארבעת המשחקים האחרונים והם זקוקים נואשות למישהו שיכבוש עבורם. הם לא כבשו 409 דקות, המאזן הכי גרוע של הקבוצה מאז 1985 אז הרצף עמד על 464 דקות, כך שבריאל מדריד חייבים להבקיע תוך 55 דקות מהפתיחה. איסקו חזר מניתוח אפנדיציט אבל כנראה לא יפתח, לעומתו מרסלו שהיה פצוע וחזר לאימונים צפוי לפתוח בהרכב. המאמן מתלבט בחוד בין קרים בנזמה למריאנו. דני קרבחאל כנראה ימשיך להיעדר ואודריוסולה צפוי לפתוח במקומו.


בייל. ריאל זקוקה נואשות לכובש (Gettyimages)
בייל. ריאל זקוקה נואשות לכובש (Gettyimages)


מאמן לבאנטה פאקו לופס אמר: "ריאל מדריד קבוצה חזקה ויכולה להתפוצץ מולנו, אבל ננסה לעשות הכל להקשות עליה. המצב של לופטגי? במקצוע זה אנחנו רגילים לדברים כאלה".


ברצלונה: שחקן העבר ג'וליאנו בלטי משוכנע שניימאר ירצה לחזור
גם בברצלונה קיים לחץ, והיא עומדת בפני משחק קשה יותר בקאמפ נואו מול המוליכה סביליה (21:45). על רקע המשחק פרסם העיתון "ספורט" ידיעה לפיה טוטנהאם מעוניינת לרכוש את מלקום, שלא מקבל צ'אנס בקבוצה עד היום ושיחק 25 דקות בלבד. הקשר, שהגיע ב"מחטף" מבורדו כאשר היה בדרך לרומא, מאוכזב מאוד ממעמדו. קבוצות איטלקיות לא רוצות לשמוע עליו אחרי שברח ברגע האחרון מרומא, איתה כבר הכל היה מסוכם. מחירו עשוי להגיע ל-50 מיליון יורו. כזכור, טוטנהאם לא רכשה אף שחקן בקיץ האחרון. בניגוד לפרסום, גם ברצלונה וגם סוכניו טוענים שהוא לא יעזוב בינואר.


Sport. October 19.#frontpage#primapagina#rassegnastampa#portada#backpage#football#sportspic.twitter.com/cM3AgWkovb

— Tijani Goullet AD (@TijaniGoulletAD) 18 באוקטובר 2018


בברצלונה עדיין עסוקים בדברים כמו אופציית פרימינו או בניימאר ובידיעה שבארסה וריאל מדריד ייאבקו על החתמתו ייתכן כבר בקיץ הקרוב ב-220 מיליון יורו. לפי שחקן ברצלונה לשעבר ג'וליאנו בלטי הכוכב הברזילאי ירצה לחזור לברצלונה: "אם ניימאר יחזור לספרד אני מאמין שהוא ירצה לעשות זאת בברצלונה ולא בריאל מדריד. אני לא חושב שניימאר יהיה עוד הרבה שנים בפאריס סן ז'רמן, אבל אם יחזור לספרד זה רק לברצלונה", אמר לרדיו "קאדנה סר".


בשורות ברצלונה יחסר סמואל אומטיטי הפצוע, אך מצד שני כל השחקנים הבינלאומיים של ברצלונה חזרו להתאמן. בסביליה שוקלים לשמור אישית את ליאו מסי, ולפי כדורגלן הקבוצה סרג'י גומס: "אנחנו תמיד סובלים נגד מסי (כבש נגד סביליה הכי הרבה שערים בליגה – 31 כיבושים) כך שכמה שיהיה לו יותר קשה במשחק ככה יותר טוב עבורנו".


בתוך כך הודלפה התלבושת השנייה של ברצלונה לעונת 2019/20, ונראה כי היא תהיה חולצה צהובה עם פסים בצבעי ברצלונה הרגילים.

#RUMOR Barça's possible second kit for the 2019/20 season. Barça has given Nike the approval but the club's new crest must be approved at an assembly next Saturday #fcblive [md] pic.twitter.com/soiTEpp9bZ

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 19 באוקטובר 2018




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי