צפו בתקציר: שער בכורה של מרטינס העניק לאתלטיקו 0:1 על סנט אנדראו

ז'לסון מרטינס
ז'לסון מרטינס | אתר רשמי

הקשר הפורטוגלי כבש בדקה ה-33 את השער הראשון שלו באדום-לבן, שהספיק לסימאונה ושחקניו כדי להשיג ניצחון מינימלי במשחק הראשון בשלב 32 הגדולות בגביע הספרדי

(גודל טקסט)
שלב 32 הגדולות בגביע הספרדי נפתח הערב (שלישי) כשאתלטיקו מדריד הסתפקה בניצחון מינימלי במשחק הראשון וגברה 0:1 בקטלוניה על סנט אנדראו מהליגה הרביעית. הגומלין ייערך ב-5 בדצמבר באצטדיון וונדה מטרופוליטנו. מחר יימשכו המשחקים כשריאל מדריד תפגוש את מלייה וברצלונה את קולטורל לאונסה.


כמו בדרך כלל בשלבים האלה בגביע, המאמן דייגו סימאונה ניצל את ההזדמנות כדי להעניק מנוחה לשחקנים בכירים כמו יאן אובלק, אנטואן גריזמן, דייגו קוסטה, סאול וקוקה, ושמות כמו תומא למאר, ויטולו, ניקולה קאליניץ' וז'לסון מרטינס קיבלו הזדמנות להוכיח את עצמם. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-33 כשוויטולו שלח כדור עומק למרטינס, והפורטוגלי כבש את שער הבכורה שלו בקול'צ'ונרוס.


אתלטיקו לא הצליחה למצוא שוב את הרשת, כשלעומת זאת סנט אנדראו הגיעה ללא מעט מצבים מסוכנים מול השוער אנטוניו אדאן בדקות האחרונות, אך לא הצליחו לנצל אותם והפסידו בבית 1:0 לסגנית האלופה, עם תקווה קלושה לחולל סנסציה במדריד במשחק הגומלין שכאמור ייערך בתחילת דצמבר.


⏱ 93' | 0-1 | ¡Final! ¡Termina el partido en el Narcís Sala!
⚪ ¡Victoria del equipo gracias al tanto de @GelsonMartins_! ⚽
¡La eliminatoria se decidirá en el Wanda @Metropolitano! #AúpaAtleti#CopaDelRey#SantAndreuAtletipic.twitter.com/PJe6swSMoM

— Atlético de Madrid (@Atleti) October 30, 2018

תוצאות נוספות

אברו – ולנסיה 2:1

(יונאן אמליביה 62/ סנטי מינה 71, 80)

לוגו – לבאנטה 1:1

(כריסטיאן 11/ בורחה מיוראל 53)

לגאנס – ראיו וייקאנו 2:2

(יוסף אן-נסירי 31, 72/ אלברו גרסיה 15, אלכס אלגריה 21)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי