בספרד משוכנעים: זו הקבוצה הכי גרועה של ריאל מדריד העונה

טיבו קורטואה, דני סבאיוס, לוקה מודריץ'
טיבו קורטואה, דני סבאיוס, לוקה מודריץ' | Gettyimages

בתקשורת הספרדית קטלו את הבלאנקוס ואת החלטותיו של סולארי אחרי התבוסה המשפילה 3:0 לאייבר. לפי "אס", פרס מאס בבייל ואם לא ישתפר, הוולשי עשוי בהחלט להימכר הקיץ

קבוצות: אייבר
(גודל טקסט)
האם ריאל מדריד עומדת בפני משבר חדש? התבוסה אמש (שבת) 3:0 לאייבר הייתה אחת המשפילות בשנים האחרונות של הקבוצה, רשמה את פתיחת העונה הכי גרועה שלה בליגה מאז עונת 2005/06 עם חמישה הפסדים עד כה. למזלה של אלופת אירופה, העובדה ששאר הגדולות מתקשות לממש את ההזדמנות לברוח לה בטבלה, משאירה אותה מרחק חמש נקודות בלבד מברצלונה וארבע מאתלטיקו מדריד, פערים שאומנם ניתנים למחיקה, אבל לא ביכולת שהציגה אתמול.


בעיתון "אס" רק חמישה שחקנים של ריאל מדריד קיבלו ציונים. השוער טיבו קורטואה קיבל 3 אסים, קארים בנזמה שניים ולוקה מודריץ', דני סבאיוס ו-ויניסיוס ג'וניור אס אחד כל אחד, תעודת עניות לקבוצה. עוד נכתב ב"אס" שגארת' בייל, שמלבד שער שנפסל בטענת נבדל מוצדקת בדקות הראשונות נעלם לחלוטין נגד אייבר, הולך על חבל דק ולהנהלת הקבוצה נמאס ממנו. הוולשי איבד אתמול 21 כדורים ומסר רק 10 מסירות טובות. לפי הדיווח, פלורנטינו פרס קץ ביכולת שלו ואם הוא לא ישתפר בגדול בקיץ הקבוצה תהיה מוכנה לשמוע על הצעות לגביו. הוא כבש רק חמישה שערים עד כה ב-16 משחקים.


הקפטן סרחיו ראמוס אמר אחרי המשחק: "זה הסגל שיש לנו ועם זה נצטרך לחיות. יצאנו מחדר ההלבשה ואם אין לך את האינטנסיביות והרצון כמו היריבה שמובילה עליך במחצית, אתה הופך לקבוצה וולגרית". בנוסף, אלה שצריכים למשוך את העגלה כמו גארת' בייל לא מתפקדים ואיסקו, שהיה שחקן מרכזי אצל ז'ולן לופטגי, לא הצליח עדיין להשתלשב בשיטה של סולארי. אפקט ההצלחה של המאמן החדש הסתיים אתמול ממש במשחק הראשון בו קיבל את הג'וב באופן קבוע. בעיתון נקבע שתכונית המשחק של הארגנטינאי נכשלה לחלוטין מול מאמן אייבר חוסה לואיס מנדיליבר שידוע במשחק הלחץ הגבוה מאוד ויוצא למתפרצות.


ב"מארקה" נכתב שריאל מדריד של אתמול הייתה הקבוצה הכי גרועה של הבלאנקוס העונה: "התוצאה הייתה יכולה להיות 0:6 לאייבר אם לא יכולת מצוינת של קורוטאה, שסיפק שלוש הצלות גדולות". בנוסף נמתחה ב"מארקה" ביקורת על ההחלטות המקצועיות של סולארי: "הוא טעה כשהציב את דני סבאיוס בתפקיד של קאסמירו הפצוע ולא מתרגל עמידה נכונה בקרנות". גם בנזמה ספג שוב ביקורות: "הוא היה השחקן הטוב בהתקפה, אבל החמיץ שבעה מצבי כיבוש".

Portada de MARCA | Un Madrid vulgar. pic.twitter.com/xbT7nFZR8c

— Real Gómez (@RealGomezRM) 24 בנובמבר 2018

סולארי ספג ביקורות על שלוש החלטות שלו: להפוך את איסקו לשחקן ספסל במקום מי שינהיג את הקבוצה, העובדה שמריאנו אפילו לא זומן לסגל למרות שיכול היה לשחק במקום בנזמה ומרכוס יורנטה נסע עם הקבוצה לאייבר אבל סולארי העדיף את הבלם חאבי סנאצ'ס שהיה פצוע מעט והושיב אותו על הספסל ואת יורנטה שלח ליציע.


סיבות נוספות להפסד הן שהשחקנים לא משחקים כקבוצה. בייל היה תקוע בהתקפה ולא עזר להגנה וב"מארקה" נכתב: "אין מנהיג לקבוצה. בייל מתרכז רק בניסיון להבקיע שערים. רצו שיהיה המנהיג במקום רונאלדו שעזב, אבל קורה ההפך. העונה הוא אפילו פחות מנהיג מאשר בעונה שעברה". גם מרקו אסנסיו לא בולט, בין השאר אולי בגלל שסולארי מתעקש לשחק איתו באגף שמאל למרות שאמר בראיון לעיתון השבוע כי העמדה האהובה עליו היא במרכז או באגף ימין.



סולארי. ספג ביקורות רבות על התבוסה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי