ריאל מדריד הציגה את התוכנית לשיפוץ הסנטיאגו ברנבאו

פלורנטינו פרס
פלורנטינו פרס | Gettyimages

הנשיא פלורנטינו פרס הבטיח: "יהיה לריאל מדריד את האצטדיון המודרני והטוב ביותר בעולם". בין התוכניות: גג נפתח וטכנולוגיות חדשות. זידאן אמר לקראת המשחק נגד ולנסיה: "זה חוסר כבוד לדבר על 'ניקיון' בקבוצה"

(גודל טקסט)
לקראת משחק החוץ הקשה של ריאל מדריד מחר באצטדיון המסטאייה בוולנסיה (רביעי, 22:30), המאמן זינזין זידאן התייצב למסיבת עיתונאים והתייחס לידיעה שפורסמה הבוקר בספרד לפיה מעמדם של 13 משחקני הקבוצה בסכנה לעונה הבאה, כמו גם לשמועות אחרות הנוגעות לעזיבת רפאל וראן, אפודת השוער הבכיר והכללת בנו לוקה בסגל.


תחילה אמר זידאן בקצרה לקראת ולנסיה: "אחרי הניצחון על הואסקה אמרתי שיהיו שינויים בהרכב וזה מה שהולך לקרות. המשחק נגד ולנסיה תמיד מעניין והשחקנים רוצים לשחק בו".


לאחר מכן, זידאן החל לדבר על שלל הידיעות הנוגעות לעתיד הקבוצה: "זה חוסר כבוד לשחקנים להתייחס לכך. הרבה דברים מתפרסמים, אבל צריך לכבד את כולם. יהיו שינויים, אבל זה לא הזמן לדבר על כך".


This is how Zidane responded to the first question at the pre-match press conference ahead of Wednesday's match against @valenciacf_en. #RMTVpic.twitter.com/uE2eJkyfG3

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) 2 באפריל 2019


הדיווחים לפיהם רפאל וראן רוצה לעזוב: "לא רוצה לדמיין את זה. הוא עדיין צעיר והוא מצליח כאן כבר כמה שנים. כותבים שהוא לא מרוצה, אבל הוא חלק חשוב בקבוצה. הוא לא אמר לי שהוא רוצה לעזוב. הוא יודע שהוא במועדון הכי טוב בעולם והכי חשוב זה מה שהוא אומר לי. אני רוצה שיישאר".


הטענות על שיתוף בנו לוקה: "הוא בריאל מדריד בזכות היכולת שלו. הוא שחקן המועדון מגיל 16 או 17, כמו דני קרבחאל או אחרים. לא מעניין אותי שאנשים לוקחים את זה לצד המשפחתי של הסיפור". 


הקרב בין קורטואה לנבאס בשער: "יש לנו שלושה שוערים טובים. נסיים איתם את העונה ונראה מה יהיה בקיץ. אני לא מתכוון בשנה הבאה שיהיו ויכוחים על מי השוער הראשון, זה יהיה ברור מאוד".



קורטואה. בעונה הבאה יהיה ברור מי השוער הבכיר במדריד (AFP)


אם הוא המחליט הבלעדי על רכש: "אני המאמן, אז יש לי מה להגיד, אבל זה מועדון חשוב שבו עושים דברים ביחד. כמאמן אני מחליט דברים על בסיס יומי".


עתידו של מרסלו: "הוא שיחק פחות העונה, אבל הוא שחקן שאני מאוד אוהב. מה שהוא עשה כשחקן היה פנומנלי ותמיד נצטרך אותו. אנחנו רוצים שישחק יותר, ומצד שני לא ניקח מסרחיו רגילון שום דבר ממה שעשה. הוא עוד ישחק העונה".


שריקות הבוז לגארת' בייל: "לא יודע אם הן משפיעות עליו, אבל זה אף פעם לא דבר טוב. גם לי שרקו בוז ואתה צריך אישיות כדי לעמוד בזה. הייתה לנו עונה קשה, אבל כשאנחנו מצליחים האוהדים מריעים לנו". 



בייל. "צריך אישיות כדי לעמוד מול שריקות בוז" (AFP)


בנושא אחר, ריאל מדריד הציגה היום את התוכנית העתידית לגבי מגרשה הסנטיאגו ברנבאו. באירוע מיוחד בו נכחה גם ראש עיריית מדריד, מנואלה כרמינה, חשף הנשיא פלורנטינו פרס שבשבוע הקרוב יחתום המועדון רשמית על מקורות המימון. סכום השיפוץ מוערך בכחצי מיליארד יורו. במהלך האירוע הוצג סרטון וידאו על ההיסטוריה של המגרש אותו חנכה ריאל מדריד בשנת 1947.


הנשיא פרס אמר: "זה הבית שלנו, כאן גדלנו וצמחנו כמועדון. הסנטיאגו ברנבאו הוא חלק חשוב מאוד מההיסטוריה של ריאל מדריד. יהיה לנו את האצטדיון החדש המרהיב והטוב ביותר בעולם. המועדון זקוק לאצטדיון מודרני שמהווה מקור הכנסה חשוב". הנשיא הבטיח אצטדיון עם מוזיאון מרהיב על ההיסטוריה של המועדון, מסלול מיוחד רק להולכי רגל, טכנולוגיות חדשות וייחודיות וגם גג נפתח. עבודות השיפוץ הראשוניות  יחלו בקרוב. יש לציין שריאל מדריד השקיעה חצי מיליארד יורו בשיפוץ המגרש ומתחם האימונים שלה בכהונתו של הנשיא פרס, ושהרעיון הראשון לשיפוץ האצטדיון עלה עוד בשנת 2004.

 

¡No verás nunca algo parecido! Así será el espectacular nuevo Santiago Bernabéu
https://t.co/mmzYP5QudDpic.twitter.com/mbR6Eru63j

— MARCA TV (@MARCATV) April 2, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי