ברצלונה ראשונה עם 1:4 נגד סלטה, שלושער מדהים של מסי

ליאו מסי חוגג
ליאו מסי חוגג | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

הכוכב הבריק בקאמפ נואו עם צמד שערים מבעיטות חופשיות ופנדל, ובכך השווה לרונאלדו בטבלת כובשי השלישיות. בוסקטס הוסיף. בארסה חזרה לפסגה במשחק הבכורה של אוסקר גרסיה על הקווים ביריבה. סמדו נפצע והוחלף

(גודל טקסט)

פשוט מבריק. ברצלונה גברה הערב 1:4 על סלטה ויגו בקאמפ נואו, במשחק בו ליאו מסי הצטיין עם שלושער מרשים, כאשר שניים מהשערים הגיעו בבעיטות חופשיות. ה"פרעוש" הוסיף שער נוסף בפנדל ובארסה חזרה למקום הראשון בטבלה, בצוותא עם ריאל מדריד עם 25 נקודות.

אנסו פאטי הצעיר קיבל את המום בהרכב מארנסטו ואלוורדה, לצד מסי ואנטואן גריזמן. למרות השמועות כי הוא לא ברוטציה, ג'וניור פירפו פתח ב-11 במקומו של ג'ורדי אלבה הפצוע. דקות הפתיחה של הבלאוגרנה היה פושרות מאוד, אך מהלך טוב של פאטי הוביל לכדור עונשין, אשר פתח את חגיגת השערים של הקפטן מארגנטינה.

לקראת הירידה למחצית האורחת מגליסיה, אותה מאמן אוסקר גרסיה אקס מכבי תל אביב שהיה במשחק בכורה, חזרה למשחק בגדול כאשר לוקאס אולזה הכניע את מארק אנדרה טר שטגן בכדור חופשי, לא לפני שמסי עשה את אותו דבר על סף הירידה להפסקה והחזיר את היתרון לקבוצתו.

מדהים. ליאו מסי הבריק פעם נוספת (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)
מדהים. ליאו מסי הבריק פעם נוספת (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)

שלוש דקת בלבד מפתיחת המחצית השנייה, סלטה הוציאה כדור שלישי מהרשת, לאחר תעתיק מדויק של מסי מהכדור החופשי שבעט. סרחיו בוסקטס,שנכנס לכר הדשא כמחליף וכבש את הרביעי, רשם ציון דרך אדיר עם משחקו ה-550 בברצלונה, ועלה למקום החמישי בהיסטוריה של המועדון. לואיס סוארס חזר מהפציעה ושיחק כ-20 דקות, נלסון סמדו נפצע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי