מושלמת: 0:2 לפ.ס.ז' על ליון, קבאני כבש והחמיץ פנדל

ניימאר ואמבפה
ניימאר ואמבפה | צילום AFP

סגנית האלופה התקשתה להבקיע במשך 75 דקות, אמבפה אחראי לשער השני (עצמי של מורל). באלוטלי כבש את שער הניצחון ב-0:1 של ניס אצל ראן

קבוצות: מארסיי
(גודל טקסט)

זה הלך קשה אבל פאריס סן ז'רמן נותרה מושלמת בראש טבלה הליגה הצרפתית גם לאחר שישה מחזורים, לאחר שגברה 0:2 על ליון. מץ לקחה שלוש נקודות ראשונות אחרי 0:1 בדיז'ון. מריו באלוטלי ניצח לניס ב-0:1 אצל ראן וצמד של קלינטון אנג'י איפשר למארסיי לחגוג 0:2 אצל אמיין.


פ.ס.ז' – ליון 0:2

האורחים הראו במשך 75 דקות למה הם הולכים להיות גורם בצמרת הצרפתית והקשו מאוד על נבחרת הכוכבים של עיר הבירה. אדינסון קבאני הרבה להחמיץ אבל בדקה ה-75 היה שם כדי להמשיך עם העקב כדור רוחב ולהעלות את המארחת ליתרון. כעבור חמש דקות בעט האורוגוואי פנדל למשקוף והחוצה. למזלו קיליאן אמבפה דאג בפריצה סוחפת בדקה ה-86 לעשות את ה-0:2. לרוע מזלו של אקס מונאקו הכדור פגע ברגלו של ג'רמי מורל ונרשם כשער עצמי של מגן ליון.

שחקני פ.ס.ז' חוגגים ניצחון נוסף בליגה (AFP)
שחקני פ.ס.ז' חוגגים ניצחון נוסף בליגה (AFP)

אמיין – מארסיי 2:0
הקבוצה של רודי גרסיה התאוששה מרצף שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון ועלתה למקום השישי. אמיין נשארה במקום ה-14 ובמרחק שתי נקודות מהקו האדום, בעקבות משחק גדול של קלינטון אנג'י. החלוץ הקמרוני כבש צמד מהיר, כשהחל את מסכת הכיבושים בדקה ה-52. חלפו רק שלוש דקות ואנג'י הוסיף שער נוסף לאחר בישול של פלוראן תובאן הצרפתי. 

קלינטון אנג'י. צמד נהדר לקמרוני (AFP)
קלינטון אנג'י. צמד נהדר לקמרוני (AFP)

משחקים נוספים
ראן – ניס 1:0 (מריו באלוטלי 79)

אנז'ה – מץ 1:0 (נולאן רו 55)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי