סוף לפרשה? ניימאר התנצל בפני קבאני על תקרית הפנדל

ניימאר וקבאני
ניימאר וקבאני | AFP

ארבעה ימים אחרי שניסה לבעוט בעצמו מהנקודה כינס הברזילאי את שחקני הקבוצה והתחרט. אמרי: "רוצה שגם קבאני וגם ניימאר יבעטו פנדלים". פורלאן: "ניימאר לא היה עושה את זה למסי". אלבס: "סתום את הפה"

(גודל טקסט)
ניימאר התנצל הערב (חמישי) בפני אדינסון קבאני באספת קבוצה שקיימה פאריס סן ז'רמן בעקבות פרשת הפנדל במשחק מול ליון (0:2) ביום ראשון, כך דווח בל'אקיפ. תזכורת: האורוגוואי, שהוא הבועט הקבוע, ניגש אל נקודת כשהברזילאי בעזרתו של דני אלבס ניסו למנוע ממנו לבעוט ולתת את הכדור לשחקן 222 מיליון היורו.


על פי הדיווח דיבר ניימאר בפורטוגזית מכיוון שהיה מאוד נרגש וטיאגו סילבה תרגם את דבריו לשחקנים שאינם דוברים את השפה. בכך מקווים במועדון הפאר הצרפתי לשים מאחוריהם את התקרית שעוררה סערה בפאריס במהלך השבוע כולו.



קודם לכן אמר אונאי אמרי, מאמן פ.ס.ז' , במסיבת עיתונאים כי "אין לנו שום בעיה בחדר ההלבשה. בכל קבוצה רואים שחקנים שמתווכחים לפני ביצוע בעיטות חופשיות. אמרי הוסיף: "חשוב לי להבהיר שאני רואה בקבאני ובניימאר את שני בועטי הפנדלים שלנו, שני השחקנים שאני רוצה שייקחו את הבעיטה. קבאני הוא הבועט הראשון שלנו וניימאר השני אבל אני רוצה ששניהם יתנסו בכך ויתחלקו ביניהם".


המאמן הבאסקי הכחיש שקיימת מאפיה ברזילאית בקבוצה ואף ציין שאמש (רביעי) השתתף במסיבה אצל דני אלבס בבית. "גם קבאני הגיע וכולנו בילינו בכיף. יש בפ.ס.ז' שחקנים מצרפת, ספרד, איטליה, ברזיל, ארגנטינה ואורוגוואי וכולנו חברים ונותנים הכל למען הקבוצה".


Unai Emery says Cavani will continue to be the 1st penalty taker at PSG. Neymar is second.

"Daddy, get him sacked NOW". pic.twitter.com/u6Qs0mBG5a

— Coral (@Coral) September 21, 2017


במקביל העלה דני אלבס ציוץ זועם בעקבות הביקורת שנמתחה עליו ועל ניימאר מצדו של דייגו פורלאן. חלוץ מומבאי סיטי ואקס אתלטיקו ואורוגוואי התראיין בפרשת הפנדל מול ליון וקבע כי "ניימאר לא היה מעז לעשות לליאו מסי מה שעשה לאדינסון קבאני (לנסות לקחת את הכדור ולבעוט בעצמו). מגיע יותר קצת כבוד לקבאני שמשחק בפאריס כבר שנים וגם כובש פנדלים".


Y también para vuestros datos el último gol de falta de Psg lo hice yo…. así que cierren el orto y dejar de hacer polémica con mi nombre. https://t.co/1L1wALowQU

— Daniel Alves (@DaniAlvesD2) September 21, 2017


"אני בכלל לא לקחתי את הכדור מאיש, אני התכוונתי לבעוט אותו בעצמי ולקחו אותו ממני", הבהיר אלבס בציוץ והוסיף מסר נזעם לפורלאן: "אל תתעסק בדברים שאתה לא מבין בהם, סתום את הפה ואל תזכיר את שמי בכל הסיפור הזה".


כוכב הקבוצה לשעבר, הברזילאי ראי, שהיה בעבר קפטן הקבוצה וקפטן נבחרת ברזיל, אמר בראיון לל'אקיפ: "פ.ס.ז' צריכה ליצור היררכיה בקבוצה. הפתיחה של ניימאר בפ.ס.ז' מדהימה. קצת מביך שהשניים רבו לידו כולם. הם אמורים לפתור את הסכסוך כמו שני בוגרים, אבל זה תלוי גם בצוות האימון. צריכים לפתור את זה מהר כדי שהדברים האלה לא יחזרו על עצמם במשחק הבא".


ניימאר עם לוקאס מורה ודני אלבס (טוויטר)
ניימאר עם לוקאס מורה ודני אלבס. כיצד תסתיים הפרשה? (טוויטר)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי