קבאני צעק על ניימאר: "אתה חושב שאתה מסי? אני לא אוותר"

ניימאר, אדינסון קבאני
ניימאר, אדינסון קבאני | AFP

הרוחות בפאריס סן ז'רמן מסרבות להירגע כשעוד פרטים מהוויכוח בחדר ההלבשה נחשפים. החלוץ, שזועם על ההצעה לוותר לניימאר, תקף ושמו כבר נקשר עם מילאן ואינטר

(גודל טקסט)
הסערה בפאריס סן ז'רמן מסרבת להירגע. אחרי הדיווחים אודות ההצעה של נאסר אל חאליפי לאדינסון קבאני לוותר על הפנדלים לניימאר תמורת תשלום של מיליון יורו, בתקשורת הספרדית ממשיכים לשפוך אור על הנעשה בסגל של אונאי אמרי. כזכור, האורגוואי סרב להעניק לברזילאי לבעוט את הפנדל ב-0:2 מול ליון והצית סערה בעיר האורות. היום (שלישי) מדווחים כי במהלך הוויכוחים בין קבאני לניימאר, בחר החלוץ לעקוץ את השחקן היקר בעולם. בסיום המשחק כאשר הסערה בין השניים התחממה בחדר ההלבשה, קבאני צעק לעבר ניימאר: "אתה חושב שאתה ליאונל מסי?".   


 


 

"אני בטוח לא מסי ולא אוותר לך", הוסיף קבאני ורמז לכך שבברצלונה ניימאר זכה לוויתורים מצדו של הפרעוש. בינתיים, באורוגוואי מדווחים כי קבאני נעלב בצורה קשה מההצעה של הבעלים לוותר על בעיטות הפנדל לטובת ניימאר. בסביבתו של החלוץ טוענים כי כאשר הוא הגיע לפאריס ושיחק לצדו של זלאטן איברהימוביץ' הוא בחר לכבד את הכוכב השבדי והבין את מקומו בהיררכיה. כעת, עם הגעתו של הברזילאי נדמה כי קבאני לא מוכן להישאר מאחור.


במקביל, באיטליה טוענים כי הקרב על שירותיו של קבאני מתחמם. שתי המועמדות הבכירות לקלוט אותו כבר בחודש ינואר הן מילאן ואינטר. הרוסונרי אומנם התחמשו באנדרה סילבה וניקולה קאליניץ', אך עדיין מעוניינים להמשיך לשדרג את החלק הקדמי. גם לוצ'יאנו ספאלטי הביע עניין באורגוואי, מתוך תקווה כי שיתוף הפעולה שלו עם מאורו איקרדי יסייע לנראזורי לאיים על התואר. ייתכן ופאריס סן ז'רמן תהיה מוכנה לוותר על החלוץ כבר בחודש ינואר, רק כדי להשביע את רצונו של ניימאר ולהפסיק את מחול השדים בין השניים. הרי רק אתמול דווח בצרפת כי קבאני לא הוזמן ליום הולדתו של טיאגו סילבה, רק בעקבות הסערה מול הכוכב הברזילאי. 


לא נרגעים לרגע. ניימאר וקבאני (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי