"ניימאר הוא לא מנהיג. אף אחד לא היה מתעסק עם זלאטן"

ניימאר
ניימאר | AFP

'פראנס פוטבול' ניתח את משבר בפאריס סן ז'רמן: "ניימאר חייב לסגל לעצמו אופי קשוח. איברהימוביץ' היה לוקח את הכדור ולא בורח מהתקשורת. אף אחד בחדר ההלבשה לא התקרב אליו"

(גודל טקסט)

אז מי הבוס האמיתי של פאריס סן ז'רמן? 'פארנס פוטבול' המקומי בחר לערוך השוואה בין ניימאר לזלאטן איברהימוביץ', בעקבות סערת הפנדל. המסקנה של השבועון הצרפתי הייתה ברורה: השבדי מנצח בקלילות את ניימאר. הברזילאי ספג ביקורת קשה ומעל לכל העלה ספקות רבות לגבי היכולת שלו להוביל את הפרויקט של פ.ס.ז' בעתיד. רק אתמול, ב-0:3 מול באיירן מינכן, היה נדמה כי היחסים בין אדינסון קבאני לניימאר במגמת שיפור בצרפת טוענים כי מדובר בהפסקת אש.

בחזרה להשוואה בין ניימאר לזלאטן. שניהם סומנו ככוכבים הגדולים ביותר שהגיעו לעיר האורות, אך השבדי זכה לתיאורים מרשימים: "הוא כמו מגדל חזק וגדול, עם כריזמה ענקית ו-113 שערים בארבע עונות. זלאטן היה לוקח את הכדור מקאבני, מתעלם ממנו בלי לחשוש ובועט את הפנדל". על ניימאר טענו: "הוא רק הגיע לקבוצה והשוואה בינו לבין איברה מתבקשת". אלן רוש הסביר: "ניימאר משחק ברמה גבוהה יותר מכל שאר שחקני הסגל, והם צריכים להתיישר לפיו. ניימאר אוהב לרקוד, בזמן שאיברה אהב להתעמת עם כולם כמו דייגו קוסטה".

לסיכום, המסקנה של 'פראנס פוטבול' היא כי הריב של ניימאר עם קבאני הוא מטופש, הוכיח כי הוא ילד קטן שרק רוצה את הכדור אצלו ומעל לכל – מנהיגות היא לא תכונה חזקה אצלו. "ההתנהגות של ניימאר הזיקה לקבוצה ולו, היא מסוגלת לעשות עוד נזק בעתיד. ניימאר הוכיח שכמו זלאטן, הוא יודע לעשות פרובוקציות, אבל ההבדל שאיברה לא חשש מהמבקרים והוא פעל בלי לפחד מאף אחד. בחדר ההלבשה כולם חששו מאיברהימוביץ', אף אחד לא היה מעז להתקרב אליו. ניימאר יצטרך להוכיח שהוא יותר מבדרן. הוא יהיה חייב לסגל לעצמו אופי קשוח". בנוסף נטען כי: "ניימאר בחיים לא יוכל לחקות את זלאטן, שקילל את צרפת ב-2015 וטען שהיא 'חרא של מדינה'. ניימאר ברח מכולם אחרי התקרית עם קבאני, בזמן שזלאטן היה מדבר עם כל העיתונאים מבלי לחשוש". 

ילדותי ומטופש. ניימאר וקבאני (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי