נאסר אל חאליפי חשוד במתן שוחד לבכירים בפיפ"א

נאסר אל חלאיפי
נאסר אל חלאיפי | צילום: Gettyimages

סערה נוספת בפ.ס.ז': הנשיא, ובעלי חברת BEIN, ניסה לשחד את מזכ"ל פיפ"א לשעבר כדי להשיג את זכויות השידור לשלושת גביעי העולם הבאים. קבאני פתח חזית גם מול סוארס

(גודל טקסט)

האם פאריס סן ז'רמן עומדת בפני סערה חדשה? על פי הדיווחים היום (חמישי) ברחבי אירופה עולה שכן. נשיא הקבוצה, נאסר אל חאליפי, חשוד במתן שוחד לבכירים בפיפ"א, שוחד עבור זכויות השידור של מונדיאל 2026 ו-2030.

על פי החקירה, ז'רום ואלקה, ששימש לשעבר כמזכ"ל פיפ"א קיבל שוחד על מנת לסייע לחברת BEIN לזכות במכרזים לגבי שידורי הגביע העולמי. כזכור, BEIN נמצאת בבעלותו של אל חאליפי שמעורב במספר פרויקטים הקשורים לאירוח המונדיאל הבא בקטאר. נשיא פ.ס.ז' הוא המייסד של החברה, שנחשבת לאחד מהכוחות העולים בכל הנוגע לשידורי ספורט ברחבי העולם. בתקשורת בשווייץ אף טוענים כי ואלקה נחקר מספר פעמים ונכסים בצרפת, יוון, ספרד ואיטליה זוכים למעקב צמוד מצד התביעה הפדרלית בשווייץ, שאחראית על החקירה ועשויה לפעול נגד השניים.

התקווה של אל חאליפי הייתה להבטיח כי החברה שלו תזכה לשדר את שידורי שלושת גביעי העולם הבאים, אחרי הטורניר בקיץ הקרוב ברוסיה. עדיין לא ברור מה תעלה החקירה אודות נשיא פ.ס.ז', אך כעת זה ברור כי אם החשדות יאומתו זה ידאיג את ראשי הקבוצה מעיר האורות הרבה יותר מהריב המתוקשר בין ניימאר לאדינסון קבאני.

ואם כבר בניימאר וקבאני עסקינן, לא שקט בגזרת החלוץ. באורוגוואי טוענים כי קבאני פתח חזית גם מול לואיס סוארס. על פי הדיווח, במהלך ה-2:4 של הסלסטה מול בוליביה, צמד החלוצים התווכחו, ויכוח שכמעט וגלש לעימות פיזי. בתקשורת גם טענו כי קבאני הוא היחיד שלא חגג עם חלוץ ברצלונה את השער שכבש וככל הנראה הוא כועס על סוארס, שנחשב לחבר קרוב של ניימאר, ואף הביע תמיכה בברזילאי. 



עוד סערה. אל חאליפי (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי