ארסן ונגר מודה: סאנצ'ס ואוזיל עשויים לעזוב בינואר

ארסן ונגר
ארסן ונגר | AFP

מאמנה של ארסנל הפתיע כשאישר ששני הכוכבים כנראה יעזבו את לונדון בתחילת 2018, אך יכול להיות מעודד מדבריו של סוכנו של הגרמני: "הוא רוצה לשחק עוד כשנתיים באנגליה, המו"מ מתקדם לכיוון לחיובי"

(גודל טקסט)

אלכסיס סאנצ'ס ומסוט אוזיל יסיימו את חוזיהם בארסנל בתום העונה הנוכחית, וכבר מחודש ינואר 2018 יוכלו לעבור לכל קבוצה שירצו ללא עלות. ארסן ונגר הכחיש במהלך הקיץ האחרון את שחרורם של השניים מהתותחנים, אך היום (חמישי) המאמן הצרפתי הודה שהצ'יליאני והגרמני עשויים לעזוב את לונדון כבר בחודש ינואר 2018.

ונגר נשאל על ידי "סקיי ספורט" האם קיים דדליין להארכת חוזיהם של שני הכוכבים בארסנל, וענה: "לא ברגע זה". כשנשאל על האפשרות שהגרמני והצ'יליאני יעזבו כבר בינואר הקרוב אמר: "ברגע שהגענו למצב בו אנו נמצאים כרגע, אנחנו לוקחים בחשבון כל אפשרות. זה אפשרי שהם יעזבו".

לעומת זאת, סוכנו של אוזיל, ארקוט סוגוט, רמז בתחילת השבוע שישנה אפשרות שקשר נבחרת גרמניה מעוניין לשחק בפרמייר-ליג עוד לפחות שנתיים: "לפי הבנתי הוא רוצה להישאר באנגליה. אמרתי מלכתחילה שזה שלא הצלחנו להגיע להסכם חדש, לא בהכרח אומר שהשחקן יעזוב. אוזיל נראה מאושר בארסנל, אך ברגע זה אנחנו עדיין לא קרובים להודיע משהו".

מאמנה של ארסנל התייחס גם למצבו המנטלי של סאנצ'ס לאחר שצ'ילה איבדה אפשרות להעפיל למונדיאל: "אצטרך לדבר איתו. אני יותר מודאג מהקושי במשחק של צ'ילה מול ברזיל, ומכך שהוא זכה ליחס 'מיוחד'. זה היה משחק מאוד פיזי. אבחן את מצבו המנטלי כשישוב ללונדון".

מסוט אוזיל. ישאר או יעזוב את לונדון? (gettyimages)
מסוט אוזיל. ישאר או יעזוב את לונדון? (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי