אדינסון קבאני: "שוחחתי עם ניימאר, הוא יודע את דעתי"

ניימאר, אדינסון קבאני
ניימאר, אדינסון קבאני | AFP

חלוץ פאריס סן ז'רמן התייחס למערכת היחסים עם הברזילאי: "אני בן אדם ריאלי, לא כולם צריכים להיות חברים. רוצה שהוא יזכה בכדור הזהב, זה אומר שנזכה בתארים"

(גודל טקסט)

 פאריס סן ז'רמן נראית בלתי עצירה בשלב זה, לפחות בכל הקשור למשחקי הליגה הצרפתית (וגם בליגת האלופות הרשימה עם 0:3 על באיירן מינכן), אבל הסיפור הגדול ביותר בחודשי פתיחת העונה בכל הנוגע לסגנית האלופה מעיר האורות הוא מערכת היחסים המורכבת בין ניימאר לאדינסון קבאני.

הכל התפוצץ, כזכור, אחרי שהכוכב הברזילאי ומלך השערים האורוגוואי התווכחו על בעיטת פנדל, אותה לקח בסופו של דבר קבאני שגם החמיץ, ומאז החלה חרושת שמועות על פיצוץ בין השניים. בימים האחרונים סיפר קבאני שהכדורגלן הטוב ביותר איתו שיחק הוא מרקו וראטי, חברו בפ.ס.ז', ועל כן שוב הכותרות ברחבי העולם דיווחו על מערכת היחסים המעורערת עם ניימאר. כעת קבאני החליט לשים לכך סוף והתייחס לנושא.

במהלך אירוע של חברת "נייקי", אמר קבאני: "אני רוצה ש'ניי' יזכה בכדור הזהב", הבהיר החלוץ מבלי לציין מפורשות את שמו של ניימאר, "כמובן שזה כבוד עבורי לשחק עם שחקנים טובים, אבל כמו שאמרתי – אני מאוד ריאלי ויודע שבכדורגל לא צריך להיות חבר של כולם".


ניימאר וקבאני. "אפשר להסתדר ולהיות חברים, אפשר גם לא" (AFP)

"עלייך להיות מקצוען ולכבד את החברים שלך על כר הדשא, באימונים ובמשחקים", המשיך קבאני, "אפשר להסתדר ולהיות חברים ואפשר גם לא, אבל זה הבסיס. שוחחתי עם ניימאר ואמרתי לו מה אני חושב, אבל אלו דברים שנשארים בחדר ההלבשה. אני לא אספר לכם על מה דיברנו".

כאמור לעיל, קבאני – בניגוד לדבריו על וראטי מוקדם יותר השבוע – טען כי ניימאר השחקן הטוב בעולם, גם מבלי לציין את שמו, והוסיף לסיכום: "אם יש לנו את השחקן הטוב בעולם בקבוצה, זה תענוג. אני רוצה שהוא יזכה בכדור הזהב כי אם זה יקרה, משמע שהוא כבש המון שערים והוביל אותנו לתארים – ואני רוצה לזכות בתארים. זה מה שמעניין אותי"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי