מסצ'ראנו: "הזמן שלי בנבחרת ארגנטינה יגיע לסיומו ברוסיה"

מסצ'ראנו. אם אחליט לעזוב
מסצ'ראנו. אם אחליט לעזוב | צילום: Gettyimages

בלם/קשר ארגנטינה הודיע אחרי ההעפלה הדרמטית לגביע העולמי: "לא אמשיך אחרי הקיץ". מסצ'ראנו רחוק רק ארבע הופעות מהשוואת שיאו ההופעות במדי האלביסלסטה, ששייך לזאנטי

(גודל טקסט)

בארגנטינה עדיין מתקשים לעכל את ההופעה של ליאונל מסי מול אקוודור בקיטו, וההעפלה הדרמטית למונדיאל 2018 ברוסיה. בזמן שמרבית מהפרשנים עדיין מחפשים לכתור כתרים לפרעוש, חברו לברצלונה חאבייר מסצ'ראנו כבר חושב על היום שאחרי הגביע העולמי.

על פי הדיווח בתקשורת הארגנטינאית עולה כי מסצ'ראנו יודיע על פרישה מהאלביסלטה בסיום הטורניר ברוסיה. כזכור, בלם/קשר ברצלונה היה חלק מגל הפרישות בנבחרת ארגנטינה אחרי ההפסד הכואב לצ'ילה בגמר הקופה אמריקה האחרון שכלל גם את מסי. אולם בדיוק כמו הפרעוש הוא שב לנבחרת, בתקווה לסייע לה להגיע לגביע העולמי הקרוב.

מאוחר יותר, הדברים של מסצ'ראנו קיבלו משנה תוקף כשהוא אמר: "הזמן שלי בנבחרת יגיע לסיומו אחרי הטורניר ברוסיה. לא אמשיך בנבחרת". מסצ'ראנו משחק במדי האלביסלסטה מאז 2003, והוא הגיע עימה לגמר הגביע העולמי האחרון מול גרמניה, והפסיד. הוא גם נכנע לצ'ילה פעמיים בגמר הקופה אמריקה.

חשוב לציין, כי חוזהו של מס'צראנו בברצלונה יפוג ב-2019, אך בשל הירידה המשמעותית בדקות המשחק שלו – הוא עשוי לשוב לארגנטינה כבר בקיץ הקרוב, כפי שהסביר: "יש לי הסכם עם בארסה, אך בסוף העונה אעשה חושבים לקראת ההמשך". בן ה-34 רחוק ארבעה הופעות במדי הנבחרת מהשוואת השיא של חאבייר זאנטי האגדי, עם 143. 

יפרוש עם גביע? מסצ'ראנו (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי