הזהב הצרפתי: אמבפה זכה בגולדן בוי לשנת 2017

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

כוכב פאריס סן ז'רמן בן ה-18 גבר על גבריאל ז'סוס ודמבלה ויקבל את הפרס היוקרתי של "טוטו ספורט" האיטלקי באירוע נוצץ שייערך הערב. אמבפה הוא הצרפתי השלישי שזוכה בפרס בחמש השנים האחרונות

(גודל טקסט)

בזמן שבפאריס סן ז'רמן מלקקים הפצעים אחרי ה-2:2 הדרמטי מול מארסיי, קיליאן אמבפה קיבל היום (שני) בשורה נהדרת. הפלא הצרפתי בן ה-18 זכה בפרס גולדן בוי לשנת 2017. "טוטו ספורט" האיטלקי מפרסם בכל שנה את השחקן מתחת לגיל 21 הטוב ביותר של השנה החולפת לאחר התייעצות עם פרשנים מפורסמים ברחבי העולם.

שלושת השחקנים שהגיעו לישורת האחרונה הם אמבפה (פאריס סן ז'רמן), גבריאל ז'סוס (מנצ'סטר סיטי) ועוסמאן דמבלה (ברצלונה), וההחלטה נפלה על הצרפתי שעבר בקיץ ממונאקו לפ.ס.ז' אחרי סאגה ענקית במהלך הקיץ.

אמבפה, שיקבל את הפרס בטקס יוקרתי בערב, הוא הצרפתי השלישי שזוכה בתואר בחמש השנים האחרונות. קדמו לו פול פוגבה (2013) ואנתוני מרסיאל (2015). בעונת 2016/17 כבש אמבפה 26 שערים ב-44 משחקים במדי מונאקו, שהייתה עונתו הראשונה כשחקן בוגרים ואפילו הובילה אותו לנבחרת של דידייה דשאן. זו השנה ה-15 בה הפרס מחולק ובין הזוכים בעבר ניתן למצוא את ליאונל מסי, וויין רוני, סרחיו אגוארו ומריו גצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי