ליברפול חוטפת: "אחת ההצגות ההגנתיות הגרועות אי פעם בפרמייר-ליג"

ג'ורדן הנדרסון
ג'ורדן הנדרסון | AFP

האדומים תחת מתקפה לאחר ה-4:1 המביך לטוטנהאם: "האוהדים זכאים לשאול לאיזה כיוון קלופ מוליך אותם, אף שחקן לא לוקח אחריות". קובי בראיינט בא לבקר: "קיין יכול להגיע לרמה של מסי ורונאלדו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
המשבר בליברפול אולי לא יביא כרגע לפיטוריו של יורגן קלופ, גם לא התבוסה אמש (ראשון) 4:1 לטוטנהאם, אבל הוא בטח מערער את מעמדו. הפרשנים בתוכנית "סופר סאנדיי" מתחו ביקורת קשה על ההגנה של האדומים. שחקן העבר של הקבוצה ג'יימי קארגר אמר: "בטוטנהאם אתה רואה הגנה של מנהיגים שמכוונים את הקבוצה מאחור ונותנים הוראות. בליברפול אף אחד לא מנהיג. אפילו שחקן אחד בהגנה לא לוקח את האחריות".


ב"גרדיאן" נכתב: "ליברפול הציגה בפנינו את אומנות האין הגנה. ליברפול הציגה את אחת ההצגות ההגנתיות הכי גרועות בליגה אי פעם. דיאן לוברן 'נשחט' על ידי המאמן שלו, ושכח לחלוטין שהוא נמצא במשחק כדורגל". גארי נוויל תהה ב"סקיי ספורט": "תחת מאוריסיו פוצ'טינו בסאות'המפטון לוברן נראה אחד הבלמים הטובים בליגה וכעת הוא נראה אחרת לגמרי".




בהמשך צייץ קארגר בחשבון הטוויטר: "הבעיה בעידן של ברנדן רוג'רס הייתה שהוא ספג יותר מדי שערים. ארבעה מחמישה שחקני הגנה ששיחקו אז עדיין נמצאים בקבוצה של קלופ". ליברפול כבר ספגה 16 שערים העונה ובחמישה משחקי חוץ העונה ספגה 15 שערים יותר מכל עונת 2008/9 בה סיימה שנייה וספגה בחוץ 14.


ליברפול ספגה שלושה שערים בחוץ יותר מאשר האחרונה בטבלה קריסטל פאלאס. המייטי רדס גם ספגו את השער ה-1,000 שלהם בפרמייר-ליג והצטרפו לווסטהאם (1163), אסטון וילה (1186), ניוקאסל (1148), אברטון (1225) וטוטנהאם (1237).


Problem under Rodgers was conceding goals. 4 out of the back 5 still Rodgers signings two years on that can't be right.

— Jamie Carragher (@Carra23) October 22, 2017


ג'ון קרוס מ"מירור" כתב: "זו הייתה השפלה, זה היה מביך עבור קלופ. פוצ'טינו לימד אותו שיעור בכדורגל. כשאוהדי ליברפול שהגיעו לוומבלי נטשו מוקדם את המשחק, קלופ יכול להבין שיש לו בעיה. האוהדים זכאים לשאול את הנהלת הקבוצה לאיזה כיוון המאמן מוליך אותם. ליברפול שיחקה מול קבוצה שמועמדת לאליפות. זה המקום שהם צריכים להיות בו, אבל במקום זאת הם מקום תשיעי עם הפרש שערים שלילי. כשהובסו 5:0 מול מנצ'סטר סיטי היעדרותו של סדיו מאנה הייתה תירוץ, אבל הפעם זה אפילו לא תירוץ". לוברן אגב את הציון 3.


קלופ המאוכזב אמר בסיום: "מגיע לנו להיות במקום התשיעי. אין טעם שנדבר על ארבע הגדולות. זה היה קל מדי עבור טוטנהאם. האמת שאולי האשמתי את לוברן, אבל הוא לא היה גרוע יותר מאחרים. עוד לא דיברתי איתו, כי זה לא היה משנה כרגע. ספגנו שני שערים נוראיים בדקות הראשונות".


Amazing to meet @NBA's @kobebryant. Had a good chat after the game – he chose a good one to come and watch! #nbapic.twitter.com/DNK8MHcced

— Harry Kane (@HKane) October 22, 2017


ההשפלה של ליברפול והעיסוק בה שמו בצד את ההישג של טוטנהאם. בעבר אף ספורטאי על לא הגיע לראות את טוטנהאם. אתמול היו שניים כאלה בוומבלי. כוכב ה-NBA לשעבר קובי בראיינט וכדורגלן העבר דייגו מראדונה. בראיינט אמר על הארי קיין: "הוא יכול להיות ברמה של ליונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו. אם הוא מאמין בעצמו וימשיך לעבוד קשה הוא יגיע לאותה רמה". קיין מצדו שמח לתת הצגה לעיני הכוכב הגדול. "הוא אחד הגדולים שהיו בכל הזמנים וטוב היה לתת הצגה לעיניו". המועדון העניק לכוכב הכדורסל חולצה עם שמו והשניים הצטלמו.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי