אוהדי סנט אטיין פרצו לכר הדשא אחרי 5:0 בדרבי מול ליון

נביל פקיר
נביל פקיר | אלבום משפחה

טירוף בדרבי הרותח של צרפת: הקבוצה של אוסקר הושפלה, ואוהדיה גרמו לשחקני האורחת לרוץ אל חדר ההלבשה. מארסיי מחצה 0:5 את קון, ניס חגגה 0:1 על דיז'ון מפנדל של באלוטלי, שגם הורחק בתוספת הזמן

קבוצות: ליון סנט אטיין
(גודל טקסט)
המחזור ה-12 בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה מפגשים. במוקד: ניס חזרה למסלול הניצחונות אחרי תקופה קשה והיא גברה על דיז'ון, מארסיי כתשה את קון ומאוחר יותר, סנט אטיין ואוסקר גארסיה הובסו מול ליון, בסיומו של מפגש סוער. 
 


ניס – דיז'ון 0:1 

אחרי שבעה הפסדים רצופים בכול המסגרות, הקבוצה של לוסיאן פאברה הצליח לברוח מהתחתית הבוערת, רשמה ניצחון שלישי בליגה והיא כבר עם 13 נקודות. מריו באלוטלי דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-40, וכבש את השישי שלו העונה בליגה. סופר מריו שמר על המוניטין המרשים שלו כשהורחק בדקה ה-91, אך גם זה לא פגע בשלוש הנקודות היקרות של ניס. האורחת ספגה הפסד חמישי העונה והיא שוב הוכיחה חוסר יציבות. 


מארסיי – קון 0:5
לראשונה מאז סערת פטריס אברה, הקבוצה של רודי גארסיה התאוששה מההפסד בפורטוגל בליגה האירופית. אוהדי המארחת בוולדרום מחו בצורה חסרת תקדים נגד אברה. על הדשא, מארסיי כתשה את קון מול הקהל הביתי והיא עם 24 נקודות. לואיס גוסטבו (43), פלוריאן תובאן (47, 81), מורגן סנסון וקוסטאס מיטרוגלו (74) כבשו והותירו את האורחת עם הפסד שישי העונה.

⚪️ Evra, je crois que les supporters ont un message pour toi… #OMSMCpic.twitter.com/9k96M07ce2

— Mamad' Madiba ☮ ©® (@madiba976) 5 בנובמבר 2017

סנט אטיין – ליון 5:0 

המשבר של אוסקר גארסיה נמשך, עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, הפעם בדרבי. האורחת, שכתשה ביום חמישי האחרון את אברטון, שייטה ורשמה ניצחון שישי ברציפות בדרך ל-25 נקודות ומקום שלישי. ממפיס דפאיי כבש את הראשון כבר אחרי עשר דקות עם בעיטה חדה, שחתמה התקפת מעבר איכותית. 15 דקות הספיקו לנאביל פאקיר כדי להכפיל את התוצאה אחרי שדהר לעבר השער על פני 50 מטרים ללא הפרעה. בפתיחת המחצית השנייה, הירוקים נותרו בעשרה שחקנים אחרי עבירה קשה של לאו לקרואה. האחרון תיקל בגסות פאקיר, עורר זעם מצד הספסל של ליון ותגרה על הדשא. האורחת המשיכה לדהור כאשר בדקה ה-58, מראינו דיאז (שער תשיעי העונה בכול המסגרות) הוסיף עם דחיקה מקרוב. ברנרד טראורה רק העמיק את ההשפלה עם שער משלו בדקה ה-65. חשבתם שזה נגמר? פאקיר הוסיף בדקה ה-85 ועורר את זעם הקהל המקומי. המשחק הופסק לכמה דקות, וסנט אטיין עשויה לספוג עונש קשה בשל התנהגות אוהדיה, אך בסיום ליון מחצה עם אחת התצוגות הטובות שלה העונה כששחקניה רצו אל חדר ההלבשה בסיום מחשש בעקבות פריצתם של אוהדי המארחת לכר הדשא. 


משחק נוסף: 

מץ – ליל 2:0 

לליל: ניקולאס פפה (45 בפנדל, 87), פראס באהלולי (67). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי