אנטואן גריזמן: יהיה חלום לשחק לצד ניימאר ואמבפה

קיליאן אמבפה ואנטואן גריזמן
קיליאן אמבפה ואנטואן גריזמן | AFP

הכוכב הצרפתי רמז על מעבר אפשרי לפ.ס.ז' ודחה את השמועות על קשר תמידי עם מוריניו ומנצ'סטר יונייטד. דיווח בצרפת: אל חאליפי ישחרר בינואר את די מריה, פאסטורה ולוקאס מורה

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד? אנטואן גריזמן בכלל רוצה לשחק בפאריס סן ז'רמן. בראיון לתחנת הטלוויזיה "טלפוט" נשאל הכוכב הצרפתי אם זה יהיה חלום עבורו לשחק לצדם של ניימאר וקיליאן אמבפה וענה: "כן". מילה אחת ששווה מיליונים רבים.

גריזמן נחוש לעזוב את אתלטיקו מדריד ומחירו מהקיץ הקרוב יהיה 100 מיליון יורו, לאחר שיקוצץ בחצי על פי סעיף מיוחד בחוזה. על השאלה האם הוא נמצא בקשר תמידי עם ז'וזה מוריניו הוא גם ענה במילה אחת: "לא". עוד רמז לקבוצה האנגלית?

בספרד פורסם אמש שגם ברצלונה נמצאת בעקבותיו ובכך להרכיב טריו חדש ביחד עם ליונל מסי ולואיס סוארס, אבל נראה שהיא נמצאת בנחיתות לעומת יונייטד ופ.ס.ז'.

בתוך כך פורסם שהקבוצה מבירת צרפת מנסה לסגור בור כלכלי של 75 מיליון יורו עד 30 ביוני 2018, אז תבדוק פיפ"א ספרי המאזנים שלה כחלק מתקנות הפייר פליי הפיננסי. לפי "ל'אקיפ" התקציב של פ.ס.ז' לעונת 2017/18 לא יכול להיות יותר מ-630 מיליון יורו. לשם כך, אנחל די מריה, חבייר פאסטורה ולוקאס מורה צפויים לעזוב כבר בחלון ההעברות של ינואר.

אמבפה וגריזמן. ישחקו ביחד עם ניימאר? (AFP)
אמבפה וגריזמן. ישחקו ביחד עם ניימאר? (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי