"כמו רונאלדיניו": ניימאר מרבה לבלות במועדוני לילה בפאריס

ניימאר
ניימאר | טוויטר

"לה פריזיאן" טוען שהכוכב הברזילאי של פ.ס.ז' לא שומר על אורח חיים ספורטיבי, אמרי אישר: "הוא אוהב לבלות, אבל תמיד חוזר בזמן לאימונים"

(גודל טקסט)

העיתון הפופולרי "לה פריזיאן" מדווח היום (רביעי) שכוכב פאריס סן ז'רמן ניימאר לא שומר על אורח חיים ספורטיבי ומרבה לבלות במועדוני לילה. לפי הפרסומים, הברזילאי יצא אחרי ה-1:4 על נאנט, משחק בו היה אחד החלשים על כר הדשא, להופעה של חברו הראפר טיגה ובילה איתו עד השעות הקטנות של הלילה.

המאמן אונאי אמרי שנשאל על כך יצא להגנת שחקנו: "הוא צעיר והוא אוהב לבלות, אבל הוא חוזר תמיד בזמן לאימונים והוא משקיע יותר מכל שחקן אחר". למרות הדברים, הפרשנים בצרפת טוענים שהוא מתחיל להיראות כמו רונאלדיניו ובאורח החיים הזה יהיה לו קשה לזכות בכדור הזהב, התואר בו הוא כל כך חושק. הבילוי גם היה ימים ספורים לפני המשחק מול סלטיק בליגת האלופות, כשלקבוצה מחכה רצף של שלושה משחקים בתוך שבוע.

במקביל, השחקן מחפש מקום מגורים חדש בעקבות ההטרדות הרבות של האוהדים, כשלאחרונה אחד מהם אף פרץ לחצר ונבלם ברגע האחרון על ידי המאבטחים. השכנים דווקא מספרים שניימאר שומר על חיים שקטים ו"לא עושה מסיבות רועשות בבית".

בעניין אחר, "לה פריזיאן" דוחה את הפרסום ב"ל'אקיפ" בשבוע שעבר לפיו יש לניימאר סעיף שחרור על סף 222 מיליון יורו, וטוען שכרגע לא נראה שפ.ס.ז' תשחררו.

ניימאר. אוהב את החיים הטובים (טוויטר)
ניימאר. אוהב את החיים הטובים (טוויטר) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי