האכזבה מהנשיא והסעיף של קבאני: מדוע ניימאר יעדיף את ריאל?

ניימאר
ניימאר | טוויטר

בספרד ממשיכים לקשור את הכוכב לאלופת אירופה ומנו לפחות תשע סיבות שיגרמו לאלופת אירופה להשלים את העסקה. אחרי ה-1:2 על מונאקו, בצרפת תוהים: האם ניימאר וקבאני סוף סוף השלימו?

(גודל טקסט)
אדינסון קבאני הבטיח לעיתונאים שהפנדל הבא שייבעט יהיה של ניימאר ועמד במילתו. אתמול (ראשון) ב-1:2 על מונאקו נשרק פנדל לזכות פאריס סן ז'רמן וכולם ציפו לוויכוח נוסף בין שני הכוכבים, אבל השקט נשמר. ניימאר בעט וגם הבקיע ופ.ס.ז' הגדילה את יתרונה בפסגה על מונאקו לתשע נקודות תוך שהיא מנחילה לקבוצה מהנסיכות הפסד ביתי ראשון אחרי 12 חודשים. "ל'אקיפ" כתב: "פ.ס.ז' בלי מתחרים".


קבאני שבר שיא של 47 שנה כשהפך לשחקן הראשון בליגה הצרפתית שמגיע ל-16 שערים כבר במחזור ה-14. הקודם היה יוסיפ סקובלאר ב-1970/71. ניימאר כבש את שערו השמיני בליגה וקיבל ציון 7, אבל לא נכלל בנבחרת המחזור. רק מרקו וראטי וקבאני נכנסו ל-11 של "ל'אקיפ". הברזילאי ספג צהוב נוסף ויחמיץ את המשחק הבא נגד ליל.




המאמן אונאי אמרי התייחס לסוגיית הפנדל: "לא מבין מה אתם עושים מזה עניין. אמרתי כבר שהשחקנים צריכים לכבד את המאמן ואני החלטתי שניימאר יבעט בפעם הבאה. חשוב שהשחקנים יישמעו למאמן ושתהיה הבנה על המגרש בין ניימאר לקבאני. אנחנו יודעים מי השחקנים שיודעים לכבוש אצלנו מפנדלים וניימאר אחד מהם". אחרי הפנדל קבאני היה אחד השחקנים הראשונים לברך את הכובש. עכשיו נותר לראות מי יבעט את הפנדל הבא.


מי שאכזב בענק היה דווקא קיליאן אמבפה שהחמיץ ארבע הזדמנויות של שער בטוח, החלוץ הראשון שרושם את המספר הזה בליגה הצרפתית. אמרי יצא להגנתו של חלוץ ה-180 מיליון יורו: "היה לו משחק מצוין. חשוב שהוא יצר מצבים, אבל אם היה גם כובש היה לו משחק מושלם. אני בטוח שהוא התרגש מול קבוצתו לשעבר".


בינתיים, בתקשורת הספרדית המשיכו לעסוק באפשרות לפיה ניימאר יערוק לטובת ריאל מדריד. העיתון ABC מנה לפחות תשע סיבות. הראשונה: שיתוף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו, האכזבה מראשי פאריס סן ז'רמן ונאסר אל חאליפי בעקבות הסערה עם אדינסון קבאני, החשד בפלילים של אל חאליפי, חוסר התחרות בליגה הצרפתית, החברות הקרובה עם קאסמירו, אימו של ניימאר מעוניינת לעזוב את פאריס ומעדיפה לשוב לספרד, התשלום שקבאני מקבל לגבי כל פנדל, הקשר עם וגנר ריביירו (סוכנו לשעבר של הכוכב) שלוחץ עליו להגיע לריאל. 


#ASMPSGpic.twitter.com/oQXrzxIFWo

— PSG Officiel (@PSG_inside) November 26, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי