מבודד ומדוכא: אנחל די מריה רוצה לעזוב את פ.ס.ז'

אנחל די מריה
אנחל די מריה | AFP

הארגנטינאי נדחק הצידה ברוטציה בשל הגעתם של ניימאר ואמבפה, מה שמשפיע יכולתו על כר הדשא ורצונו לעבור לברצלונה. אמרי: "לפעמים זה לא עובד". קבאני הכחיש שלא יבעט יותר פנדלים, הקהל עדיין לא התחבר לניימאר

(גודל טקסט)

מסתמן שאנחל די מריה אומלל בפאריס סן ז'רמן, בעקבות בואם של ניימאר וקיליאן אמבפה שדחקו אותו הצידה ברוטציה. במשחק נגד מונאקו, בו ניצחה פ.ס.ז' 1:2, הארגנטינאי נראה מבודד ומדוכא כשישב על הכדור בחימום, לאחר שנודע לו שהוא פותח על הספסל. אתמול (רביעי) הקשר פתח בהרכב נגד טרואה ושיחק 68 דקות בניצחון 0:2, אבל יצא בתוצאה מאופסת ואמבפה החליף אותו.

המאמן, אונאיי אמרי, הודה שדי מריה לא גילה יכולת טובה: "הכי חשוב איך הוא מרגיש בראש. הוא עובד כל יום עם הקבוצה. לפעמים יש לו משחקים טובים ולפעמים רעים, אבל נמשיך לתת צ'אנס לכל שחקן. דווקא דיברתי איתו אתמול וראיתי שהוא מנסה לתת הכל, אבל לפעמים זה לא עובד. אם הוא רוצה לעזוב? אין לי כרגע מה לומר לו. יש עוד הרבה משחקים עד ינואר. אנחנו צריכים להיות מרוכזים".

סיבה נוספת שעשויה להסביר את הדיכאון של די מריה מגיעה מהשבועון הצרפתי "ספורט 10", שפרסם שהארגנטינאי רוצה לשחק בברצלונה, ולכן דחה בתקופה האחרונה מספר הצעות מהליגה הסינית, בתקווה לחתימה עתידית בקבוצה הקטלאנית.

אדינסון קבאני הזים את השמועות שלא יבעט יותר פנדלים בפ.ס.ז', כשבעט את הפנדל אחרי שניימאר בעט את הקודם, אבל לרוע מזלו החמיץ. בדקה ה-39 שני השחקנים ניגשו לנקודה הלבנה, אבל ביציעים צעקו "קבאני, קבאני" ובסופו של דבר האורוגוואי הבקיע יחד עם ניימאר, ואמר:"טרואה סגרה אותנו מצוין והיה לה משחק טקטי מושלם, כך שלא היה קל לנצח". מה שברור ניימאר עוד לא הפך לשחקן הכי אהוב על ידי אוהדי פ.ס.ז'. לפחות הגזרה בין שני החלוצים נרגעים, שהתחבקו אחרי השער של הברזילאי.

קבאני וניימאר מתחבקים לאחר השער של הברזילאי (AFP)
קבאני וניימאר מתחבקים לאחר השער של הברזילאי (AFP)

ב"ל'אקיפ" כתבו שבזכות ניימאר ניצחה פ.ס.ז' משחק שהיריבה סגרה לחלוטין: "טוב שיש לך שחקן כמוהו שיכול לפצח הגנות צפופות". מרקו וראטי הוסיף: "אין ספק שהוא אחד השחקנים הכי טובים בעולם. הוא כבש שער חשוב כי ככל שהזמן עבר התחלנו יותר להילחץ".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי