ניימאר: "סוניגה פצע אותי במונדיאל אז הוא השחקן הגרוע בעולם"

ניימאר
ניימאר | טוויטר

הכוכב התראיין בברזיל וסיפק פנינים, ביניהן הוכחה שהזיכרון מהמשחק הטרגי נגד קולומביה עדיין יושב בראש. וגם: מי הידוענית איתה הוא רוצה לצאת? דיווח: שודדים פרצו לביתו של אמרי וגנבו שתי חולצות של ניימאר

(גודל טקסט)
ניימאר השתתף בתוכנית שאלות ותשובות של יו טיוב בברזיל ובין היתר נשאל על הפציעה שלו במונדיאל 2014, כשהחמיץ את חצי הגמר בו הפסידה ברזיל לגרמניה 7:1. כשנשאל מי לדעתו השחקן הגרוע בעולם ענה בחיוך: "חואן סוניגה מקולומביה פגע בי במונדיאל בברזיל אז אני בוחר בו כשחקן הכי גרוע ומגעיל, מאוד קשוח. אני בוחר בו רק בגלל שהוא פגע בי עם הברך ברבע הגמר".


סוניגה סיים את החלום של ניימאר אחרי תיקול פראי שגרם לשבר בחולייה בגבו של החלוץ וסיים עבורו את הגביע העולמי. עד היום יש הטוענים במדינה שברזיל הייתה בהלם בחצי הגמר מהפציעה של ניימאר וזו הייתה אחת הסיבות לתבוסה שלה מול גרמניה.



במהלך הקופה אמריקה 2015 כששני השחקנים שיחקו זה מול זה, נראה ניימאר מקלל את סוניגה. בסרטון שפורסם נראו ניימאר והשחקן שפצע אותו נאבקים ביניהם. בשלב מסוים, סוניגה פצע את ניימאר באף והברזילאי צעק לעברו: "תודה רבה באמת. עכשיו בטח שוב תתקשר אליי ותתנצל". סוניגה ניסה לבקש סליחה אחרי שפצע אותו במונדיאל וניימאר נראה צועק לעבר השחקן לאחר מכן: "בן זונה".


 

MYKONOS

A post shared by Bruna Marquezine ♡ (@brumarquezine) on



לשאלה האם היה חוזר לצאת עם חברתו לשעבר ברונה מרקזינה הגיב שכן. הוא סירב לענות לשאלה מי יותר סקסי בעיני נשים – ג'סטין ביבר, הוא, לואיס המילטון או גבריאל מדינה (גולש ברזילאי ידוע). הכוכב הברזילאי חשף כי הוא היה רוצה לצאת עם קליאו פירס, שחקנית קולנוע ברזילאית ידועה. ואנחנו תוהים: מה הוא חושב על בר זומר ונטע אלחמיסטר?


 

M a r a v i l h o s a #cleo #cleonaticos #musa @cleopires_oficial

A post shared by Cleo Pires ✨ (@pirescleo_) on

 

My greatest costume ever!#halloween @neymarjr

A post shared by Bar Zomer (@barzomer) on




בתוך כך, שודדים פרצו לביתו של מאמן פאריס סן ז'רמן אונאי אמרי במהלך המשחק של הקבוצה אמש (רביעי) מול שטרסבורג בגביע הליגה הצרפתי (2:4), כך גילתה היום אשתו של המאמן.


לטענתה נגנבו שתי חולצות של ניימאר, שעון רולקס בשווי 7,000 יורו ושני תיקי שאנל יוקרתיים. בנוסף נלקחו מסמכים אישיים של המאמן שכללו מידע על החתמות אפשריות של המועדון ועלויות שכר. בסך הכל נמדד השלל של הפורצים ב-20,000 יורו.


אונאי אמרי. מה חולצות של ניימאר עושות אצלו? (AFP)
אונאי אמרי. מה חולצות של ניימאר עושות אצלו? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי