ניימאר נבחר לשחקן המשפיע ביותר בכדורגל הצרפתי

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

הברזילאי, שהגיע בקיץ לפ.ס.ז' בסכום דמיוני של 222 מיליון יורו, קיבל את הפרס היוקרתי ועליו נרשם: "הוא פנטזיה שהפכה למציאות". זידאן הגיע למקום השני, אמבפה בשלישי ובאיזה מקום דורג פוגבה?

(גודל טקסט)
ה"לאקיפ" הצרפתי פרסם היום (חמישי) פרויקט מיוחד על 30 הכדורגלנים, מאמנים, בעלי קבוצות ואפילו עיתונאים הכי משפיעים על הכדורגל הצרפתי השנה. זו שנה שלישית ברצף שהעיתון מבצע את הפרויקט, כאשר ניימאר זינק הישר למקום הראשון.


על החלוץ נכתב: "הוא היה מתנה לליגה הצרפתית בכדורגל. מדובר באחד משלושת השחקנים הטובים בעולם, סכום ההעברה הכי גדול ששולם על כדורגלן (222 מיליון יורו). אפשר להשוות זאת לבואו של לברון ג'יימס מה-NBA לליגה הצרפתית. ניימאר הוא פנטזיה שהפכה למציאות. אף אחד לא חלם באמת שניימאר יגיע".



הברזילאי הוא אחד מהספורטאים שהכי עוקבים אחריהם בכל הרשתות החברתיות (183 מיליון עוקבים). עם חתימתו בפ.ס.ז' המועדון הוסיף שישה מיליון עוקבים אחריו. יש גם עלייה של שמונה אחוז בצפייה באצטדיונים. נוסף לכך, רשת "גלובו" משדרת את כל המשחקים של ניימאר ויש פתאום חשיפה גדולה מאוד לליגה הצרפתית. רשתות אחרות בברזיל כמו ESPN וספורטTV מכסות כל ידיעה עליו, ומעקב גדול אחרי שאר הברזילאים המשחקים בצרפת. 11 ערוצים ברחבי העולם הביעו תקווה לקבל את זכויות השידור מצרפת בין השנים 2018 עד 2021.


Les 30 qui font le foot français à la Une de L'Équipe ce jeudi 4 janvier 2018.

Télécharger l'édition https://t.co/Ztkm4RXkx3pic.twitter.com/PI0lVRqNni

— L'ÉQUIPE (@lequipe) 4 בינואר 2018


ניימאר מקדים את זינדין זידאן, שמדורג שני ועלה שלב אחד מהשנה שעברה. על זיזו נאמר ב"לאקיפ" שהוא זכה בכמות תארים שרק המאמן מיגל מוניוס זכה בהם לפניו בריאל מדריד. קיליאן אמבפה זינק למקום השלישי. אחריו מדורגים: 4. לאונרדו ז'רדים (מאמן מונאקו, 3+), 5. אנגולו קאנטה קשר צ'לסי (כניסה חדשה), 6. דידייה דשאן (מאמן צרפת, 5-), 7. ואדים ואסלייב (האיש החזק של מונאקו, עלה 15+), 8. אדינסון קבאני (חלוץ פ.ס.ז', 1+), 9. ז'אן-מישל אולאס (נשיא ליון, 5-), 10. אנטואן גריזמן (חלוץ אתלטיקו מדריד, 8-).


אישים מפורסמים נוספים בין 30 הגדולים: 13. פול פוגבה (חלוץ מנצ'סטר יונייטד, 8-), 15. ראדמל פלקאו (חלוץ מונאקו, כניסה חדשה), 17. קלאודיו ראניירי (המפתיע עם נאנט בצמרת, כניסה חדשה), 20. אונאי אמרי (מאמן פ.ס.ז', 1-), 26. מריו באלוטלי (חלוץ ניס, 18-), 27. קארים בנזמה (ריאל מדריד, 1-).


קיליאן אמבפה. חוגג את המקום השלישי (gettyimages)
קיליאן אמבפה. חוגג את המקום השלישי (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי