צרפת: ניצחון שביעי רצוף לליון, ילד הפלא הציל את מונאקו

ליון
ליון | האתר הרשמי

0:3 לקבוצה של ז'נסיו על טרואה החלשה. מוסא סילה כבש צמד בבכורה בהרכב וקבע 1:2 דרמטי על קון. ליל הפכה ל-2:3 על טולוז ועלתה מעל הקו האדום. מץ ספגה פעמיים בתוספת הזמן וירדה, מארסיי הפכה ל-1:2 על ניס

(גודל טקסט)
אחרי שפאריס סן ז'רמן סיימה ב-2:2 בחוץ מול אמיין, המחזור ה-36 בליגה הצרפתית נמשך הערב (ראשון) עם תשעה משחקים. במפגש המוקדם בורדו גברה 1:3 על סנט אטיין. ליון ממשיכה לדהור בדרך לשלב הבתים בליגת האלופות, מונאקו השיגה ניצחון דרמטי ומארסיי ממשיכה להיצמד אליהן בזכות מהפך מול ניס. ליל המשיכה במסע ההישרדות עם ניצחון חשוב על טולוז, בעוד מץ ספגה שני שערים בתוספת הזמן וירדה רשמית. 


ליון – טרואה 0:3 

ניצחון ליגה שביעי ברציפות לקבוצה של ברונו ז'נסיו שהתקרבה עוד צעד בדרך להבטחת המקום השני והכרטיס הישיר לשלב הבתים בליגת האלופות. ברטראנד טראורה המצוין הבקיע פעמיים תוך שבע דקות (28, 35) והעלה את מאזנו ל-12 שערים. מקסוול קורנה עלה מהספסל וכבש את השלישי שתי דקות לסיום. טרואה הסתבכה מאוד בתחתית. 



סנט אטיין – בורדו 3:1

בורדו השיגה ניצחון לפרטוקול במשחק חוץ ועלתה למקום השמיני בטבלה כשבמאזנה 46 נקודות. סנט אטיין החמישית רחוקה 18 נקודות מהמקום הרביעי שמוביל בסיום העונה לליגה האירופית, כך שההפסד כמעט חסר משמעות גם עבורה. לסנט אטיין: רמי קאבלה פנדל (28). לבורדו: ונוס סנקארה (29), ג'ולס קונדה (36) ומלקום (95).


קון – מונאקו 2:1 

האלופה היוצאת נותרה במרחק נקודה מליון בזכות ניצחון דרמטי. מוסא סילה, ילד בן 18, פתח לראשונה בחייו בליג 1 וחגג צמד כולל שער ניצחון בדקה ה-90. סילה כבש את הראשון בדקה ה-12, הקרואטי איבן סנטיני איזן בדקה ה-40, אבל המארחת איבדה את רומן ז'נובואה שנכנס עם פתיחת המחצית השנייה והורחק רבע שעה לסיום. קון רשמה משחק ליגה שמיני ללא ניצחון, אבל נותרה במרחק שלוש נקודות מהמקום שמוביל למבחנים. 

 

C'est fini au stade Michel D'Ornano !!! Victoire au mental des Rouge et Blanc qui n'ont rien lâché et ont tout donné pour remporter cette rencontre !!

⚽️ ⚽️ 20' & 90' @MsyllaX

1⃣-2⃣ #SMCASMpic.twitter.com/9WItC70tne

— AS Monaco (@AS_Monaco) May 6, 2018



מארסיי – ניס 1:2
שלושה ימים בלבד אחרי שהעפילה לגמר הליגה האירופית בתום הארכה בזלצבורג, מארסיי הצליחה להפוך את התוצאה מול ניס ולנצח, צברה שלוש נקודות יקרות ושמרה על פער נקודה ממונאקו השלישית ושתי נקודות מליון השנייה, כשנותרו לה שני משחקים מול גנגאן ואמיין שכבר סיימו את העונה. המקום הרביעי כידוע לא מוביל לליגת האלופות מריו באלוטלי השתיק את הוולודרום כבר בדקה החמישית, אבל ואלרי ג'רמיין סיפק שוויון בזק (בדקה ה-13) ודימיטרי פאייה השלים מהפך בדקה ה-72.


טולוז – ליל 3:2 

דרמה אדירה בטולוז העלתה את ליל מעל הקו האדום. שערים של איב ביסומה (80) וניקולא פפה (83) קבעו מהפך בקרב התחתית וניצחון שני ברציפות לליל בקרב בין הצפון לדרום. פפה כבש ראשון בדקה החמישיצ, אך קורנטן ז'אן השווה כעבור ארבע דקות וכריסטופר ז'וליאן הפך דקה להפסקה. פרנסואה מובאנדז'ה המקומי הורחק בתוספת הזמן. 


משחקים נוספים: 

נאנט – מונפלייה 2:0 

למונפלייה: קיגן דולי 51, איסק אמבנזה 63 


 

ראן – שטרסבורג 1:2 

לראן: בנז'מין בוריז'ו 14 בפנדל, אדריאן הונו 59. לשטרסבורג: דימיטרי לינאר 67 


דיז'ון – גנגאן 1:3 

לדיז'ון: צ'אנג הון קוון 35, סדריק ימברה 65, נעים סליטי 90. לגנגאן: פליקס אבואה 57 


מץ – אנז'ה 2:1 

למץ: פלורן מולט 20. לאנז'ה: מתאו פאבלוביץ' 90, פלאביין טאיט 90 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי