קלאודיו ראניירי לא ימשיך בנאנט: "החלטה משותפת"

קלאודיו ראניירי
קלאודיו ראניירי | Gettyimages

האיטלקי בן ה-66 יעזוב את הקבוצה הצרפתית בתום עונה אחת, אחרי עונה בינונית שתסתיים במרכז הטבלה: "קיבלתי את כל התנאים כדי להצליח, חצי העונה האחרונה הייתה מאכזבת"

קבוצות: נאנט
(גודל טקסט)
נאנט הצליחה בשבת האחרונה לקטוע רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון בעונה מבוזבזת למדי מבחינתה אותה תסיים במרכז הטבלה, לאחר 37 מחזורים היא מדורגת עשירית עם 49 נקודות במאזנה, והיום (חמישי) הודיע המועדון כי בשבת הקרובה במשחק הבית מול שטרסבורג זו תהיה הפעם האחרונה שקלאודיו ראניירי ידריך את הקבוצה.


במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות, אחרי שכבר אמש צוטט נשיא המועדון על כך שחוזהו של ראניירי לא יוארך, סיפר המאמן האיטלקי בן ה-66: "מצאתי קבוצה נהדרת, אני לא מצטער שהגעתי לכאן. חצי העונה הראשונה הייתה נהדרת, אחר כך איכזבנו – אבל זה קשה לסיים בצרפת במקום החמישי. אני מקווה שבשבת השחקנים יעניקו לאוהדים משחק טוב כדי להיפרד מהם לעונה זו, הקהל שלנו היה נפלא".


ראניירי, שדווח בימים האחרונים כי ישמח לשוב לפרמיירליג, בה כידוע זכה עם לסטר באליפות לפני שנתיים, לא דיבר על עתידו, אך אמר: "בקריירה תמיד הסתכלתי על דברים בצורה חיובית. היו לי בנאנט יחסים נפלאים עם הנשיא וזכיתי לכל התנאים הטובים ביותר כדי לעבוד. גם עם השחקנים היו יחסים מצוינים. מקווה שנאנט תמשיך בפרויקט ותתקדם".

Claudio Ranieri ne sera plus l'entraîneur du FC Nantes la saison prochaine. Les deux parties ont décidé de se séparer d'un commun accord.

Le Club lui souhaite bonne chance pour la suite de son immense carrière. #GrazieMister
Communiqué ➡ https://t.co/aTOrQBgJQ5pic.twitter.com/Ov38xCWktg

— FC Nantes (@FCNantes) May 17, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי