בפ.ס.ז' ממתינים לבדיקות של ניימאר, וראטי: "קצת מודאג"

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

הברזילאי שוב נפגע בירך, פציעה דומה לזו שנגרמה לו במדי הנבחרת ומאמנו תומאס טוכל טען: "הרופאים אמרו שאין סכנה לשתפו". ייעדר לכל הפחות מול שטרסבורג. וגם: ראביו שוב סירב להאריך חוזה וצפוי לחתום בברצלונה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פאריס סן ז'רמן מוטרדת ממצבו של ניימאר לאחר שהוא נפצע בשריר הירך בתיקו 2:2 מול בורדו. המאמן תומאס טוכל אמר אחרי המשחק כי הפציעה של הכוכב נראית כמו הפגיעה הקודמת ממנה סבל בנבחרת ברזיל, כך שהוא לא יהיה כשיר לפחות למשחק הליגה נגד שטרסבורג ביום רביעי – כשגם לאחר פציעתו בסלסאו החמיץ משחק אחד בשורות אלופת צרפת, את הניצחון על טולוז, וחזר היישר למשחק מול ליברפול בליגת האלופות.

ניימאר, שכבש את השער הראשון אתמול והיה זכאי לפנדל שלא נשרק, יצא בדקה ה-57 בגלל פציעה אחרי שמתח שריר תוך כדי ריצה. כאמור הוא חזר מפגרת הנבחרות פצוע באותו שריר, אבל שיחק בניצחון על ליברפול 1:2 בליגת האלופות. "אני מקווה שהוא יחזור בסוף השבוע נגד מונפלייה. כולם אמרו לי לפני המשחק שאין סיכון בכך שישחק, הרופאים וגם הפיזיותרפיסטים בקבוצה", אמר טוכל. הקפטן טיאגו סילבה אמר על חברו: "לא חושב שצריך לדאוג יותר מידי, אבל כמובן שהוא יעבור בדיקות נוספות. לא ראיתי אותו ברגע שירד מכר הדשא, אבל לא חושב שזה משהו מאוד רציני". חבר נוסף לקבוצה ולנבחרת מרקיניוס הגיב: "מה שבטוח זה שאנחנו צריכים אותו איתנו למשחקים החשובים שיש החודש". מרקו וראטי הודה: "אני קצת מודאג".

בתוך כך, "רדיו מונטה קרלו" פרסם כי אדריאן ראביו הבהיר סופית לפאריס סן ז'רמן כי הוא מסרב להאריך את חוזהו וכרגע הוא עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה. המשמעות היא שהוא צפוי לחתום בברצלונה. כידוע, החל מינואר הקשר הצרפתי יהיה רשאי לנהל שיחות עם כל מועדון בו יחפוץ ולעבור אליו בקיץ ללא תמורה. "היחסים בין הקבוצה לראביו הרוסים לחלוטין. הוא סירב לכל ניסיון להאריך את חוזהו", ציינו ברדיו. בסוף השבוע הוא אפילו לא היה בסגל פ.ס.ז' ומול ליברפול שותף רק לשש דקות. כעת הדרך היחידה בפאריס להרוויח כסף מעזיבת השחקן היא למכור אותו בינואר תמורת סכום נמוך יחסית.


כבר במדי נבחרת ברזיל הוא נפגע. ניימאר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי