מראדונה ממליץ למסי לפרוש מהנבחרת: "מאשימים אותו בהכל"

דייגו ארמנדו מראדונה
דייגו ארמנדו מראדונה | AFP

שחקן העבר גונן על הפרעוש: "נראה איך יסתדרו בלעדיו, הכישלון במונדיאל לא באשמתו" וכהרגלו בקודש ירה לכל הכיוונים: "סקאלוני? לא הייתי נותן לו לכוון תנועה בכביש, אנחנו זורקים את היוקרה והמסורת שלנו לאסלה"

(גודל טקסט)

דייגו מראדונה, המאמן כיום את דוראדוס מהליגה השנייה במקסיקו, ערך ראיון לעיתון הארגנטינאי קלארין בו סיפק כהרגלו בקודש ציטוים מעניינים באשר לנבחרת ארגנטינה עימה הוא כל כך מזוהה ועתידו של ליאו מסי בה כמובן. הפרעוש הודיע כאמור שהוא לוקח פסק זמן מהנבחרת ולא ברור מתי יחזור. יו"ר ההתאחדות הארגנטינאית קלאודיו טאפיה, הודיע כי הוא אמור לחזור בקרוב, אך נראה כי הוא לא ישתתף גם במשחקי ההכנה של הנבחרת החודש לקופה אמריקה 2019.

מראדונה התייחס לכך: "הייתי אומר לו לא לחזור לנבחרת יותר כי תמיד מאשימים אותו בכל דבר. גם שהנבחרת עד גיל 15 הפסידה זה אשמתו וגם שיש שיבוץ בליגה ראסינג קלאב נגד בוקה ג'וניורס אז בטח מסי אשם. אני מייעץ לו לא לחזור ולשחק בנבחרת ובוא נראה איך הם יסתדרו בלעדיו. שיפרוש ממנה סופית. הופתעתי שהוא לא דיבר אחרי המונדיאל ברוסיה כי הוא היה צריך להגיד לכולם שילכו לעזאזל כי זו לא אשמתו שהם לא אלופי עולם". מראדונה המשיך: "נכון שכל התקוות שלנו היו בו, כשאתה יוצא למרוץ אתה רוצה שהסוס שלך ינצח ולפעמים הוא עף מוקדם יותר, בפורמולה 1 לסבסטיאן פטל היה מנוע חזק יותר אבל בסוף לואיס המילטון ניצח".

בנוסף, תקף שחקן העבר האגדי את ראשי ההתאחדות לכדורגל של האלביסלסטה שנתנה לסקלוני, שהיה עוזרו של סמפאולי במונדיאל האחרון, את המפתחות הזמניים לאימון הנבחרת: "הוא ילד טוב אבל לא יכול להוביל אותנו, איך נותנים את את הנבחרת הזו למאמן הזה? לא הייתי נותן לו אפילו לכוון את התנועה בכביש. אנחנו משוגעים" כשאף אמר שהיה מעדיף כמאמן את לואיס ססאר הוותיק שהוביל את ארגנטינה לזכייה הראשונה שלה במונדיאל 1978: ""אם הייתי נשיא ההתאחדות הייתי עובד איתו שוב".


מסי לאחר ההדחה במונדיאל. ישמע בעצתו של מראדונה? (AFP)

מראדונה גם מתח ביקורת על הנבחרת החלשות איתן מתמודדת ארגנטינה (גוואטמלה) כחלק ממשחקי ההכנה לקופה אמריקה בקיץ הקרוב: "אני לא מבין נגד איזה נבחרות אנחנו משחקים. אנחנו זורקים את כל היוקרה שצברנו לאסלה"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי