ליברפול וצ'לסי נאבקות על צירופו של פייר אמריק אובמיאנג

אובמיאנג
אובמיאנג | צילום: Gettyimages

קלופ מנסה לנצל את קשריו בדורטמונד כדי לקדם את רכישתו של הגאבונזי, בצ'לסי רואים בחלוץ מחליף לקוסטה. בקאיוקו שיעבור היום בדיקות רפואיות בבלוז: "דרוגבה היה הגיבור שלי"

(גודל טקסט)

אחרי שניסיונה של ליברפול לרכוש את נבי קייטה נכשל בעקבות סירובה של לייפציג, המייטי רדס לא מוותרים על רכש והמנג'ר יורגן קלופ מנסה להפעיל את קשריו בקבוצתו הקודמת בורוסיה דורטמונד כדי לרכוש את פייר-אמריק אובאמיינג בו מעוניינת גם צ'לסי.

ליברפול עשתה רכש מרשים אחד הקיץ כשהחתימה את מוחמד סאלח וצירופו של החלוץ יחזק את ההתקפה אפילו יותר. בצ'לסי לעומת זאת מעוניינים בגאבונזי בגלל עזיבתו הצפוייה של דייגו קוסטה. בכל מקרה, שתי הקבוצות יייאלצו להיפרד מ-65 מיליון ליש"ט כדי לרכוש את אחד החלוצים הטובים בעולם שכבש 85 שערים ב-128 משחקים בדורטמונד.

סלאח אגב, שעשוי לערוך הערב (שישי) הופעת בכורה בקבוצה במשחק הידידות מול וויגאן. שחקן האגף המצרי שנרכש מרומא ב-37 מיליון ליש"ט קיבל אשרת עבודה ויוכל לעמוד רשמית לרשותו של קלופ.

אחד הדברים שמונעים מליברפול לרכוש את השחקן היא הדרישה שלו להרוויח 185 אלף ליש"ט לשבוע. חברת "פנוויי" ששולטת במועדון מסרבת לשלם שכר כזה מחשש שתצטרך לשדרג גם את שכרם של שאר השחקנים, כפי שקרה בטוטנהאם. יחד עם זאת, קלופ מנסה מאז אפריל להפעיל את הקשרים שלו בשוורצגלבן ומקווה לסכם את העיסקה.


קלופ. הקשרים בדורטמונד יעזרו? (Gettyimages)

בצ'לסי לעומת זאת אין בעיה כלכלית, אבל הם רוצים קודם למכור או להשאיל את דייגו קוסטה לקבוצה אחרת לפני שיסכמו עם חלוץ דורטמונד והדבר עשוי להיות מאוחר מדי עבורם. צ'לסי אמורה להציג היום את טימו בקאיוקו קשר מונאקו שעלה 40 מיליון ליש"ט ומנסה לסכם על רכישת דנילו מריאל מדריד ב-30 מיליון ליש"ט.

בקאיוקו יליד פאריס אמר שהוא רוצה ללכת בעקבותיו של דידייה דרוגבה שהיה אחד מכוכבי צ'לסי והוא יעבור היום בדיקות רפואיות בבלוז. "דרוגבה היה הגיבור שלי ומודל לחיקוי. מגיל צעיר אהדתי את צ'לסי בזכותו", אמר הקשר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי